Marka na cztery sposoby : branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy
"Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy "
Autor: Pogorzelski, Jacek.
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki.
Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:- opartą na percepcji odbiorcy,- opartą na reakcji emocjonalnej,- opartą na więzi społecznej,- opartą na idei kulturowej.Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Jacek Pogorzelski. | ||||||||||
Hasła: | Marka (ekonomia) Marketing Zarządzanie i marketing | ||||||||||
Adres wydawniczy: | [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media, copyright 2019. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 248 stron : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Miejsce wydania według siedziby wydawcy - http://nieoczywiste.pl/index.php/pl/kontakt. Bibliografia na stronach 235-242. Indeks. | Forma gatunek: | Książki . Publikacje popularnonaukowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. nr 68
Aleje Niepodległości 82
tel. 22 844 70 59
Sygnatura: 65
Numer inw.: 48998
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
Notka biograficzna:
Pogorzelski, Jacek
Jacek Pogorzelski jest konsultantem w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Zajmuje się również skutecznością osobistą i rozwojem potencjału ludzi. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Był wykładowcą programu Warsaw Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Minnesoty. Prowadził również zajęcia z zakresu zarządzania marketingiem w ramach programu MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty w Minneapolis. Od wielu lat prowadzi zajęcia z zakresu komunikacji marketingowej, [>>]