Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20191112135219053342 / Katalog / Szczegóły pozycji

Marka na cztery sposoby - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marka na cztery sposoby : branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy / Jacek Pogorzelski.
Okładka pozycji Marka na cztery sposoby : branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy

Marka na cztery sposoby : branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy

"Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy "

Autor: Pogorzelski, Jacek.

Notka biograficzna



Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki.

Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:- opartą na percepcji odbiorcy,- opartą na reakcji emocjonalnej,- opartą na więzi społecznej,- opartą na idei kulturowej.Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Jacek Pogorzelski.
Hasła:Marka (ekonomia)
Marketing
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:[Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media, copyright 2019.
Opis fizyczny:248 stron : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Miejsce wydania według siedziby wydawcy - http://nieoczywiste.pl/index.php/pl/kontakt. Bibliografia na stronach 235-242. Indeks.
Forma gatunek: Książki . Publikacje popularnonaukowe.
Dziedzina:
Zarządzanie i marketing
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. nr 68
Aleje Niepodległości 82
tel. 22 844 70 59

Sygnatura: 65
Numer inw.: 48998
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie




Notka biograficzna:


Zdjęcie Pogorzelski, Jacek

Pogorzelski, Jacek

Jacek Pogorzelski jest konsultantem w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Zajmuje się również skutecznością osobistą i rozwojem potencjału ludzi. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Był wykładowcą programu Warsaw Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Minnesoty. Prowadził również zajęcia z zakresu zarządzania marketingiem w ramach programu MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty w Minneapolis. Od wielu lat prowadzi zajęcia z zakresu komunikacji marketingowej, [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń  2Okładka książki  Pozycjonowanie produktu  3




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy