Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Mity marketingowe - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń / Jacek Pogorzelski.
Okładka pozycji Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Autor: Pogorzelski, Jacek.

Notka biograficzna



Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych. Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Teraz naprawdę ma on być

patrzeniem na świat, wyciąganiem wniosków i proponowaniem czegoś na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. "Najpierw coś zróbmy, a potem pchajmy z całej siły, żeby się sprzedało" - to model porażki. Nic ci nie da szukanie lepszych narzędzi manipulac czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposób myślenia jest nieskuteczny, bo ludzie będą uciekal do światów, które oferują im spełnianie marzeń. Wychodząc z powyższych założeń, autor - ceniony konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej - przedstawia nowe podejście do marketingu, rozprawiając się z pokutującymi wciąż przekonaniami na temat jego roli oraz wielu uznanych metod i dowodząc ich szkodliwości.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Jacek Pogorzelski.
Hasła:Marketing
Poradniki
Adres wydawniczy:Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2013.
Wydanie:Wyd. 2.
Opis fizyczny:263 s. : il. ; 21 cm.
Uwagi:Na okł.: 5 nowych mitów w środku!. Bibliogr. s. 259-263.
Powiązane zestawienia:Marketing
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 52.680
Numer inw.: 52680
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Pogorzelski, Jacek

Pogorzelski, Jacek

Jacek Pogorzelski jest konsultantem w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Zajmuje się również skutecznością osobistą i rozwojem potencjału ludzi. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Był wykładowcą programu Warsaw Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Minnesoty. Prowadził również zajęcia z zakresu zarządzania marketingiem w ramach programu MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty w Minneapolis. Od wielu lat prowadzi zajęcia z zakresu komunikacji marketingowej, [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Marka na cztery sposoby : branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy  2Okładka książki  Pozycjonowanie produktu  3




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy