Pozycjonowanie produktu
Autor: Pogorzelski, Jacek.
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania, cel, efekty i kryteria pozycjonowania, rynkowe uwarunkowania pozycjonowania, proces i strategię pozycjonowania, pozycjonowanie produktu w praktyce. Książka została napisana przystępnym językiem, zawiera wiele przykładów.
Odpowiedzialność: | Jacek Pogorzelski. | ||||||
Seria: | Marketing bez Tajemnic | ||||||
Hasła: | Marketing strategiczny Promocja handlowa - metody | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008. | ||||||
Opis fizyczny: | 167 s. : il. ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 165-167. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Pogorzelski, Jacek
Jacek Pogorzelski jest konsultantem w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Zajmuje się również skutecznością osobistą i rozwojem potencjału ludzi. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Był wykładowcą programu Warsaw Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Minnesoty. Prowadził również zajęcia z zakresu zarządzania marketingiem w ramach programu MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty w Minneapolis. Od wielu lat prowadzi zajęcia z zakresu komunikacji marketingowej, [>>]