Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Pozycjonowanie produktu / Jacek Pogorzelski.
Okładka pozycji Pozycjonowanie produktu

Pozycjonowanie produktu

Autor: Pogorzelski, Jacek.

Notka biograficzna



Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania, cel, efekty i kryteria pozycjonowania, rynkowe uwarunkowania pozycjonowania, proces i strategię pozycjonowania, pozycjonowanie produktu w praktyce. Książka została napisana przystępnym językiem, zawiera wiele przykładów.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Jacek Pogorzelski.
Seria:Marketing bez Tajemnic
Hasła:Marketing strategiczny
Promocja handlowa - metody
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008.
Opis fizyczny:167 s. : il. ; 21 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 165-167.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 44.403
Numer inw.: 44403
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 8883
Numer inw.: 8883
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Pogorzelski, Jacek

Pogorzelski, Jacek

Jacek Pogorzelski jest konsultantem w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Zajmuje się również skutecznością osobistą i rozwojem potencjału ludzi. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Był wykładowcą programu Warsaw Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Minnesoty. Prowadził również zajęcia z zakresu zarządzania marketingiem w ramach programu MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty w Minneapolis. Od wielu lat prowadzi zajęcia z zakresu komunikacji marketingowej, [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Marka na cztery sposoby : branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy  2Okładka książki  Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń  3




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy