Odpowiedzialność: | Robert B. Cialdini ; tł. Bogdan Wojciszke. | ||||
Hasła: | Psychologia Reklama i propaganda Stosunki interpersonalne | ||||
Adres wydawniczy: | Gdańskie : Wydawnictwo Psychologiczne, 2003. | ||||
Opis fizyczny: | 271, [1] s. 23 cm.Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 63
ul. Pułku Baszta 5
tel. 22 844 86 81
Sygnatura: 159.9
Numer inw.: 55337
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
Notka biograficzna:
Cialdini, Robert B
Robert Beno Cialdini ur. 27 kwietnia 1945 – profesor psychologii Uniwersytetu Stanowego w Arizonie zajmujący się psychologią społeczną. Najbardziej znany jako autor książki Wywieranie wpływu na ludzi ang. Influence: Science Practice, będącej rezultatem ponad 15 lat badań, która od wielu lat jest bestsellerem. Sklasyfikował w niej metody stosowane do wywierania wpływu na ludzi w postaci 6 „zasad”: zasada wzajemności, zobowiązanie i konsekwencja, dowód społeczny „inni tak robią”, lubienie kogoś przeniesienie uczuć dotyczących osoby na przekazywaną przez nią propozycję, [>>]