Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Marketing terytorialny - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
book
Napis Brak okładki i kartki książki

Marketing terytorialny :miasto i region na rynku

Autor: Szromnik, Andrzej

Notka biograficzna




Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Andrzej Szromnik.
Hasła:Administracja publiczna
Inwestycje zagraniczne - Polska
Marketing terytorialny
Adres wydawniczy:Kraków Oficyna a Wolters Kluwer business 2007
Opis fizyczny:240 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 225-233. Indeks.
Powiązane zestawienia:Administracja publiczna
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 6921
Numer inw.: 6921
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Szromnik, Andrzej

Szromnik, Andrzej

Andrzej Szromnik ur. 24 maja 1948 w Kluczach – polski ekonomista, profesor nauk ekonomicznych, w latach 2002–2008 prorektor Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W 1971 ukończył Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Krakowie obecnie Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, doktoryzował się w 1976 a habilitował 1983 na macierzystej uczelni. W 1996 z rąk prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego otrzymał tytuł profesora nauk ekonomicznych. W 1971 rozpoczął prace na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, pełniąc funkcje profesora zwyczajnego tej uczelni od [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Marketing terytorialny : miasto i region na rynku  1Okładka książki  Marketing terytorialny : miasto i region na rynku  2Okładka książki  Marketing terytorialny : miasto i region na rynku  3




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy