Marketing terytorialny : miasto i region na rynku
Autor: Szromnik, Andrzej.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia: genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwestię tworzenia wizerunku miast i
regionów, wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu, znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem, rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Andrzej Szromnik. | ||||||||
Hasła: | Marketing terytorialny Podręczniki | ||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2008. | ||||||||
Wydanie: | Wyd. 2 poszerz. | ||||||||
Opis fizyczny: | 267 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 251-260. Indeks. | Przeznaczenie: | Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi. | Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi. Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 45.947
Numer inw.: 45947
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Szromnik, Andrzej
Andrzej Szromnik ur. 24 maja 1948 w Kluczach – polski ekonomista, profesor nauk ekonomicznych, w latach 2002–2008 prorektor Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W 1971 ukończył Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Krakowie obecnie Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, doktoryzował się w 1976 a habilitował 1983 na macierzystej uczelni. W 1996 z rąk prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego otrzymał tytuł profesora nauk ekonomicznych. W 1971 rozpoczął prace na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, pełniąc funkcje profesora zwyczajnego tej uczelni od [>>]