Marketing terytorialny : miasto i region na rynku
Autor: Szromnik, Andrzej.
Opis od wydawcyW książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z
innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych. W piątym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie), koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów, strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej,marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych, marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych. https://bonito.pl/produkt/marketing-terytorialny-2
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Andrzej Szromnik ; [recenzenci pierwszego wydania prof. dr hab. Zofia Kędzior, prof. dr hab. Tomasz Domański]. | ||||||||||||||||||||
Hasła: | 2001- Gospodarka regionalna Marketing terytorialny Samorząd terytorialny Podręcznik | ||||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. | ||||||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie V poszerzone. | ||||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 546 stron : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia na stronach 515-536. Indeks. Spis treści także w języku angielskim, rosyjskim. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Gospodarka, ekonomia, finanse | Powstanie dzieła: | 2007 r. | Twórcy: | Domański, Tomasz. Recenzja | Kędzior, Zofia. ( -2011). Recenzja Przeznaczenie: | Dla pracowników samorządowych i radnych, menedżerów. | Dla pracowników samorządowych i radnych, menedżerów. Odbiorcy: | Doktoranci. Menedżerowie. Pracownicy naukowi. Pracownicy samorządowi. Radni. Szkoły wyższe. | Powiązane zestawienia: | Marketing terytorialny | Samorząd terytorialny Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 62.358
Numer inw.: 62358
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Szromnik, Andrzej
Andrzej Szromnik ur. 24 maja 1948 w Kluczach – polski ekonomista, profesor nauk ekonomicznych, w latach 2002–2008 prorektor Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W 1971 ukończył Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Krakowie obecnie Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, doktoryzował się w 1976 a habilitował 1983 na macierzystej uczelni. W 1996 z rąk prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego otrzymał tytuł profesora nauk ekonomicznych. W 1971 rozpoczął prace na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, pełniąc funkcje profesora zwyczajnego tej uczelni od [>>]