Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20230627134312036402 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej / Andrzej Sznajder ; [recenzenci prof. dr hab. Grzegorz Mazurek Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie, dr hab. Zygmunt Waśkowski, prof. UEP Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu].
Okładka pozycji Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej

Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej

Autor: Sznajder, Andrzej.




Opis od wydawcyAndrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów ?Marketing Sportu? i Podyplomowych Studiów ?Zarządzanie w Sporcie? w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W działalności naukowej i dydaktyczno-szkoleniowej zajmuje się problematyką marketingu. Koncentruje się na aktualnych trendach w marketingu i zarządzaniu, takich jak marketing międzynarodowy,

alianse marketingowe, technologie informacyjno-komunikacyjne w marketingu i zarządzaniu oraz marketing sportu. Autor i współautor ponad 20 książek na te tematy, w tym pionierskich książek o marketingu sportu, sponsoringu sportu i o nowych technologiach w marketingu. Jest członkiem zespołu redakcyjnego czasopisma ?Gospodarka Narodowa. The Polish Journal of Economics?. Współpracuje z różnymi organizacjami sportowymi, był członkiem Zespołu Analiz Polskiego Związku Piłki Nożnej, pierwszego w polskim sporcie banku informacji, uczestniczył w pracach Komisji Marketingu Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Wydziału Marketingu Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Jest ekspertem w dziedzinie marketingu sportu, był jednym z ekspertów przy pozyskaniu sponsora tytularnego przez Stadion Narodowy. Jest członkiem kapituły Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie.Książka autorstwa Pana Prof. Andrzeja Sznajdera stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone zagadnieniu transformacji cyfrowej szeroko rozumianego środowiska sportowego. Co ważne, wartość publikacji nie wynika wyłącznie z umiejętnego przeglądu, syntezy literatury zagranicznej jaka na ww. temat już powstała, ale przedstawia ujęcie rodzime, polskie, co jest bardzo ważne dla czytelnika. Bardzo się cieszę, że mogłem przeczytać tę publikację zanim pojawiła się na rynku. Gratuluje Autorowi pomysłu oraz całej koncepcji monografii. Jest to z pewnością wartościowa publikacja, jakiej brakowało na polskim rynku wydawniczym.Prof. dr hab. Grzegorz Mazurekrektor Akademii Leona KoźmińskiegoStwierdzam, że przekazana mi do recenzji wydawniczej monografia jest opracowaniem nowatorskim i oryginalnym. Jest napisana przystępnym językiem, opatrzona licznymi przykładami, często bardzo aktualnymi. Jej lektura sprawia, że czytelnik posiądzie szeroką wiedzę z zakresu wykorzystania najnowszych osiągnięć ITC w sporcie. O ile mi wiadomo, nie ma jak dotąd takich, zwartych, kompleksowych opracowań polskojęzycznych na naszym rynku wydawniczym. Należy spodziewać się, że książka ta spotka się z szerokim zainteresowaniem czytelników, którymi mogą być zarówno praktycy, zajmujący się zarządzaniem i marketingiem w sferze sportu, jak i studenci kształcący się na studiach pierwszego lub drugiego stopnia.Dr hab. Zygmunt Waśkowskiprof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu https://bonito.pl/produkt/marketing-sportu-20

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Andrzej Sznajder ; [recenzenci prof. dr hab. Grzegorz Mazurek Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie, dr hab. Zygmunt Waśkowski, prof. UEP Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu].
Hasła:2001-
Kluby sportowe
Marketing sportowy
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Transformacja cyfrowa
Materiały pomocnicze
Monografia
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2021.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:252 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronach 235-252.
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2020 r.
Powstanie dzieła:2021 r.
Twórcy:Mazurek, Grzegorz. Recenzja

Waśkowski, Zygmunt. Recenzja

Przeznaczenie:Dla praktyków zajmujących się zarządzaniem i marketingiem oraz studentów.
Dla praktyków zajmujących się zarządzaniem i marketingiem oraz studentów.
Odbiorcy:Szkoły wyższe. Specjaliści ds. marketingu.
Powiązane zestawienia:Kluby sportowe
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Marketing sportowy
Transformacja cyfrowa
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 61.633
Numer inw.: 61633
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Marketing sportu  2Okładka książki  Marketing wirtaulny  3Okładka książki  Marketing wirtualny  4Okładka książki  Sport jako biznes w czasach globalizacji  5




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy