Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20120302142435070904 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing sportu / Andrzej Sznajder.
Okładka pozycji Marketing sportu

Marketing sportu

Autor: Sznajder, Andrzej.




Sport podlega procesowi profesjonalizacji i komercjalizacji, co prowadzi do przekształcania się go w konkurowanie sportowców i klubów sportowych w celu osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. W Marketingu sportu Autor charakteryzuje rynek sportu i jego rozwój oraz pokazuje, że w coraz większym stopniu staje się on globalny. Podkreśla, iż kluby sportowe przekształcają się ze stowarzyszeń sportowych w spółki kapitałowe, co

powoduje, że muszą się kierować zasadą ekonomiczności działania i stosować narzędzia konkurencji na rynku. W działaniach marketingowych kluby-spółki dążą do identyfikacji nabywców produktów sportu oraz dostosowywania ich do potrzeb tych nabywców, kształtowania ich cen, kanałów dystrybucji i promocji. Do analizowanych produktów sportu Autor zalicza zarówno imprezy sportowe, jak i produkty klubowe dla kibiców, oferty sponsorskie i prawa do transmisji wydarzeń sportowych w mediach tradycyjnych i nowych mediach (w Internecie i za pośrednictwem telefonii mobilnej). Książka zawiera liczne polskie i zagraniczne przykłady stosowania działań marketingowych przez kluby i inne organizacje sportowe.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Andrzej Sznajder.
Hasła:Sport - marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008.
Opis fizyczny:268 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 265-268.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 796 C
Numer inw.: 67608
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 796/799
Numer inw.: 47835
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 44.214
Numer inw.: 44214
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 9336
Numer inw.: 9336
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej  2Okładka książki  Marketing wirtaulny  3Okładka książki  Marketing wirtualny  4Okładka książki  Sport jako biznes w czasach globalizacji  5




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy