Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20170914124012076072 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Sport jako biznes w czasach globalizacji / Andrzej Sznajder.
Okładka pozycji Sport jako biznes w czasach globalizacji

Sport jako biznes w czasach globalizacji

Autor: Sznajder, Andrzej.




Sport jako biznes w czasach globalizacji - opis wydawcyKsiążka jest pierwszą w Polsce publikacją na temat internacjonalizacji klubów i innych organizacji sportowych. Pokazuje także możliwości zwiększenia umiędzynarodowienia przedsiębiorstw dzięki powiązaniu ze sportem. Sport jako zjawisko społeczne jest dziedziną niezwykle różnorodną i wielowymiarową, w której zachodzą systematyczne zmiany,

wynikające z rozwoju cywilizacji oraz przemian społecznych, kulturowych, technologicznych, ekonomicznych.Sport podlega profesjonalizacji i komercjalizacji. Organizacje sportowe różnego szczebla i z różnych dyscyplin sportowych realizują zarówno cele sportowe, jak i ekonomiczne, muszą więc pozyskiwać zasoby finansowe dla swego funkcjonowania. Według autora organizacje sportowe, podobnie jak przedsiębiorstwa produkcyjne i usługowe, podlegają procesowi internacjonalizacji, rozumianej jako zwiększanie zaangażowania w działania na rynkach zagranicznych. Zwrócił on też uwagę na zjawisko semiglobalizacji, czyli jednoczesnego przywiązania do społeczności lokalnej i rozwijania internacjonalizacji organizacji sportowych, jak pozyskiwanie z zagranicy zasobów niezbędnych do ich funkcjonowania, tj. sportowców, trenerów, menedżerów zasobów finansowych i rzeczowych, oraz działania marketingowe i sprzedażowe na rynkach zagranicznych.Książkę wzbogacają liczne analizy przypadków rozwoju działania organizacji sportowych na rynkach zagranicznych oraz internacjonalizacji przedsiębiorstw stosujących strategię powiązania ze sportem.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Andrzej Sznajder.
Hasła:2001-
Globalizacja
Kluby sportowe
Marketing
Zarządzanie
Materiały pomocnicze
Opracowanie
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017.
Opis fizyczny:208 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronach 203-208.
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2001-2017 r.
Powstanie dzieła:2017 r.
Przeznaczenie:Dla studentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego oraz dla osób chcących specjalizować się w zarządzaniu klubami sportowymi.
Dla studentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego oraz dla osób chcących specjalizować się w zarządzaniu klubami sportowymi.
Odbiorcy:Szkoły wyższe.
Powiązane zestawienia:Globalizacja
Marketing – zarządzanie
Zarządzanie
Kluby sportowe
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 55.682
Numer inw.: 55682
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Marketing sportu  2Okładka książki  Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej  3Okładka książki  Marketing wirtaulny  4Okładka książki  Marketing wirtualny  5




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy