Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20221214102836081449 / Katalog / Szczegóły pozycji

Markethic - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? / Mariusz Ryciak.
Okładka pozycji Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną?

Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną?

"Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? "

Autor: Ryciak, Mariusz.




MarkEthic - opis wydawcyMARKETHIC, czyli Marketing i Ethical...Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często działania te były nieetyczne. Konsumenci są jednak coraz bardziej świadomi, a dodatkowo coraz więcej badań pokazuje, jak ogromnego znaczenia nabierają

wartości i etyka w marketingu.W tej wyjątkowej i bardzo odważnej książce Autor dekoduje marketing ujawniając triki, jakie stosują marketerzy.Na przykładzie kilku branż pokazuje, jak obecnie funkcjonuje marketing: jakie sztuczki stosują marketerzy, co tuszują, co jest normą marketingu i z czego konsument nie zdaje sobie sprawy. Stara się jednak również udowodnić, że istnieje inna droga. Taka, która jest przez konsumentów pożądana - droga oparta na uczciwości, lojalności, prawdzie i wartościach.RecenzjeKsiążka o etyce marketingu jest potrzebna i obowiązkowa do przeczytania. Marketerzy oraz cała branża usług marketingowych dysponują bowiem wyjątkowo silnymi narzędziami wywierania wpływu na konsumentów. A marketing nie oszukuje ludzi. Oszukują ludzie, wykorzystując narzędzia marketingu. Warto przeczytać tę mądrą książkę. dr inż. Jacek Kotarbiński autor książek o marketingu, m.in. "Marka 5.0" oraz "50 praw marketingu Kotarbińskiego"Lektura, która motywuje do rachunku Biznesowego Sumienia. Systematyzuje szeroko pojmowaną wiedzę marketingową, a na konkretnych przykładach prezentuje umiejętne, acz nie do końca etyczne wykorzystanie narzędzi promocyjnych. Książka wiarygodnie buduje przekonanie o wyższości etyki nad krótkowzroczną chęcią zysku. Polecam. Dominik Doliński, OSHEE WORLD - owner Prawda kole w oczy.Prawda Mariusza jest nie tylko merytoryczna, ale troszczy się o świat. O świat, w którym żyjemy, świat naszych dzieci, wnuków, prawnuków... Marketing Mariusza Ryciaka to marketing wobec najbliższych. Namawia, żeby tak myśleć o kliencie. Tomasz Rurarz, Marketing & Business Development Officer, Board Member, North Food Długo czekałem na przebudzenie moralne, a może nawet oświecenie, w środowisku marketerów w Polsce. I oto pojawił się posłaniec dobrej wiadomości - Mariusz Ryciak - z samego serca tego zepsutego świata, w którym za sztukę uważa się okłamywanie konsumenta. Sztuka to opłacalna - jak pokazuje dobitnie Ryciak - i pełna trików, które można stosować bez końca z korzyścią dla portfela własnego i akcjonariuszy. dr hab. Bolesław Rok, prof. ALK, etyk biznesu To wyjątkowa książka, w której Autor bezlitośnie rozprawia się z konsumpcjonizmem, fake newsami, patomarketingiem politycznym i udawanym CSR-em. Marcin Gaworski 180heartbeats, ADMen 10 lecia

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Mariusz Ryciak.
Seria:Marketing
Hasła:Etyka biznesu
Marketing
Opracowanie
Adres wydawniczy:Warszawa : PWN, 2022.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:151, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronie [153].
Forma gatunek:Książki. Publikacje fachowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2022 r.
Odbiorcy:Specjaliści ds. marketingu.
Powiązane zestawienia:Etyka biznesu
Marketing
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 61.149
Numer inw.: 61149
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Marketing / PWN można czytać w dowolnym porządku:


Kolejność czytania serii/cyklu
Uwiedź klienta : marketing w social mediach Tom 1.9

Uwiedź klienta : marketing w social mediach


Uwiedź klienta. Marketing w social mediach - opis wydawcyZ marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić "co trzeba". W praktyce jednak wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? Tom 2.9

Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną?


MarkEthic - opis wydawcyMARKETHIC, czyli Marketing i Ethical...Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często działania te były nieetyczne. Konsumenci są jednak coraz bardziej świadomi, a [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy