Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Uwiedź klienta - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka.
Okładka pozycji Uwiedź klienta : marketing w social mediach

Uwiedź klienta : marketing w social mediach

"Marketing w social mediach "

Autor: Czaplicka, Monika.




Uwiedź klienta. Marketing w social mediach - opis wydawcyZ marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić "co trzeba". W praktyce jednak wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze.

Tylko na końcu brakuje "Wielkiego O!" - Osiągnięcia sukcesu.A marketing to nie matematyka, gdzie 2+2=4 . Może być tak, że 2+2=5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: Że co proszę?Mówiąc po ludzku - ludzie w zbiorowisku to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu.Ludzie w sieci to nie tylko "słupki" i wykresy. To nie tylko liczby i "statystyki". To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy.W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces.Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie...?Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować?Trzymasz w ręku wybitnie przewrotną książkę.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Monika Czaplicka.
Seria:Marketing
Hasła:Content marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing elektroniczny
Media społecznościowe
Poradnik
Adres wydawniczy:Warszawa : PWN, copyright 2019.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:204 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia na stronach 203-204.
Forma gatunek:Książki. Poradniki i przewodniki.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2019 r.
Powstanie dzieła:2019 r.
Powiązane zestawienia:Komunikacja marketinowa
Marketing elektroniczny
Media społecznościowe
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 58.084
Numer inw.: 58084
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Marketing / PWN można czytać w dowolnym porządku:


Kolejność czytania serii/cyklu
Uwiedź klienta : marketing w social mediach Tom 1.9

Uwiedź klienta : marketing w social mediach


Uwiedź klienta. Marketing w social mediach - opis wydawcyZ marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić "co trzeba". W praktyce jednak wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? Tom 2.9

Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną?


MarkEthic - opis wydawcyMARKETHIC, czyli Marketing i Ethical...Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często działania te były nieetyczne. Konsumenci są jednak coraz bardziej świadomi, a [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy