Uwiedź klienta : marketing w social mediach
"Marketing w social mediach "
Autor: Czaplicka, Monika.
Uwiedź klienta. Marketing w social mediach - opis wydawcyZ marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić "co trzeba". W praktyce jednak wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze.
Tylko na końcu brakuje "Wielkiego O!" - Osiągnięcia sukcesu.A marketing to nie matematyka, gdzie 2+2=4 . Może być tak, że 2+2=5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: Że co proszę?Mówiąc po ludzku - ludzie w zbiorowisku to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu.Ludzie w sieci to nie tylko "słupki" i wykresy. To nie tylko liczby i "statystyki". To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy.W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces.Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie...?Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować?Trzymasz w ręku wybitnie przewrotną książkę.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Monika Czaplicka. | ||||||||||||||||
Seria: | Marketing | ||||||||||||||||
Hasła: | Content marketing Komunikacja marketingowa Marketing elektroniczny Media społecznościowe Poradnik | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : PWN, copyright 2019. | ||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 204 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia na stronach 203-204. | Forma gatunek: | Książki. Poradniki i przewodniki. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Zakres czasowy: | 2019 r. | Powstanie dzieła: | 2019 r. | Powiązane zestawienia: | Komunikacja marketinowa | Marketing elektroniczny Media społecznościowe Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 58.084
Numer inw.: 58084
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Marketing / PWN można czytać w dowolnym porządku:
Uwiedź klienta : marketing w social mediachUwiedź klienta. Marketing w social mediach - opis wydawcyZ marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić "co trzeba". W praktyce jednak wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego [...] |
Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną?MarkEthic - opis wydawcyMARKETHIC, czyli Marketing i Ethical...Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często działania te były nieetyczne. Konsumenci są jednak coraz bardziej świadomi, a [...] |