Sapiens na zakupach : o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy
"O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy "
Autor: Bucki, Piotr.
Sapiens na zakupach - opis wydawcyCo wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta ? przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która
jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu. To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują niespodzianek, wiedzy, rzetelnych badań i którzy sami chcą wyciągać wnioski. A przede wszystkim to lektura dla tych, którzy chcą z wiedzą działać po swojemu. Brać, mieszać, recyklingować, eksperymentować, a nie bezrefleksyjnie kopiować. (?) Zebrałem to, czego dowiedziałem się o Sapiens na zakupach. Zakupach rozumianych szerzej niż wyjście do Żabki. Chciałem dowiedzieć się, co sprawia, że kupujemy. I tym, co zebrałem, chcę się podzielić. Ze wstępu Autora
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Piotr Bucki. | ||||||||||||||
Seria: | Seria Marketing | ||||||||||||||
Hasła: | Badania marketingowe Ekonomia behawioralna Marketing Sprzedaż Zachowania konsumentów Zakupy Opracowanie | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : PWN, 2022. | ||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I - 1 dodruk. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 381, [1] strona : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 365-[382]. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje popularnonaukowe. | Dziedzina: | Gospodarka, ekonomia, finanse | Psychologia Zarządzanie i marketing Powiązane zestawienia: | Badania marketingowe | Ekonomia behawioralna Marketing Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Bucki, Piotr
Piotr Bucki - architekt, który zamiast budynków woli projektować zdania. Aktor, który scenę teatralną zamienił na sale szkoleniowe i spotkania z widownią na konferencjach. Psycholog, który lubi badać i ciągle zadaje sobie pytanie, „skąd wiem, to co wiem?”. Od 17 lat uczy ludzi projektować komunikację w różnych wymiarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej i neuronaukach. Sprawdzał teorie w praktyce pracują z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Włoszech i Polsce. Autor książek, „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” [>>]
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Seria Marketing należy czytać w określonej kolejności:
Sztuka feedbacku : jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej?Sztuka feedbacku - opis wydawcyKsiążkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek Rozenek Jacek Santorski Aleksandra Ślifirska Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej [...] |
Sapiens na zakupach : o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemySapiens na zakupach - opis wydawcyCo wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta ? przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, [...] |