Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20221209165817041403 / Katalog / Szczegóły pozycji

Sapiens na zakupach - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Sapiens na zakupach : o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy / Piotr Bucki.
Okładka pozycji Sapiens na zakupach : o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy

Sapiens na zakupach : o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy

"O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy "

Autor: Bucki, Piotr.

Notka biograficzna



Sapiens na zakupach - opis wydawcyCo wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta ? przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która

jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu. To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują niespodzianek, wiedzy, rzetelnych badań i którzy sami chcą wyciągać wnioski. A przede wszystkim to lektura dla tych, którzy chcą z wiedzą działać po swojemu. Brać, mieszać, recyklingować, eksperymentować, a nie bezrefleksyjnie kopiować. (?) Zebrałem to, czego dowiedziałem się o Sapiens na zakupach. Zakupach rozumianych szerzej niż wyjście do Żabki. Chciałem dowiedzieć się, co sprawia, że kupujemy. I tym, co zebrałem, chcę się podzielić. Ze wstępu Autora

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Piotr Bucki.
Seria:Seria Marketing
Hasła:Badania marketingowe
Ekonomia behawioralna
Marketing
Sprzedaż
Zachowania konsumentów
Zakupy
Opracowanie
Adres wydawniczy:Warszawa : PWN, 2022.
Wydanie:Wydanie I - 1 dodruk.
Opis fizyczny:381, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronach 365-[382].
Forma gatunek:Książki. Publikacje popularnonaukowe.
Dziedzina:Gospodarka, ekonomia, finanse
Psychologia
Zarządzanie i marketing
Powiązane zestawienia:Badania marketingowe
Ekonomia behawioralna
Marketing
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 316
Numer inw.: 86462
Pozycja wypożyczona

Wypożyczona przez: 082643
do dnia: 2024-05-27
schowekrezerwuj
więcejrezerwuj

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 61.141
Numer inw.: 61141
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Bucki, Piotr

Bucki, Piotr

Piotr Bucki - architekt, który zamiast budynków woli projektować zdania. Aktor, który scenę teatralną zamienił na sale szkoleniowe i spotkania z widownią na konferencjach. Psycholog, który lubi badać i ciągle zadaje sobie pytanie, „skąd wiem, to co wiem?”. Od 17 lat uczy ludzi projektować komunikację w różnych wymiarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej i neuronaukach. Sprawdzał teorie w praktyce pracują z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Włoszech i Polsce. Autor książek, „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Porozmawiajmy o komunikacji : mów, pisz, prezentuj skutecznie  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Seria Marketing należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Sztuka feedbacku : jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej? Tom 1.9

Sztuka feedbacku : jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej?


Sztuka feedbacku - opis wydawcyKsiążkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek Rozenek Jacek Santorski Aleksandra Ślifirska Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Sapiens na zakupach : o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy Tom 2.9

Sapiens na zakupach : o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy


Sapiens na zakupach - opis wydawcyCo wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta ? przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy