Sztuka feedbacku : jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej?
"Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej? "
Autor: Radłowski, Grzegorz
Sztuka feedbacku - opis wydawcyKsiążkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek Rozenek Jacek Santorski Aleksandra Ślifirska Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które
mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie by właściwie różnicować sposób jej udzielania. Bardzo ważna jest również perspektywa tego, jak odbieramy informacje zwrotne oraz jak je odbierać, by były źródłem nauki, refleksji oraz by motywowały nas do pożądanej zmiany. Dzięki lekturze tej książki poznasz: metody i formuły feedbacku do zastosowania w różnych sytuacjach, badania nad użyciem feedbacku w różnych firmach i zespołach, formuły z poziomów: strategicznego do prowadzenia firmy dla właścicieli i zarządu, operacyjnego do prowadzenia zespołów dla menedżerów oraz indywidualnego do prowadzenia siebie w wybranym kierunku w relacjach i w życiu zawodowym.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Grzegorz Radłowski. | ||||||||||||||||
Seria: | Seria Marketing | ||||||||||||||||
Hasła: | Coaching Informacja zwrotna (zarządzanie) Kompetencje menedżerskie Kompetencje przywódcze Komunikacja interpersonalna Psychologia biznesu Relacje biznesowe Opracowanie | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : PWN, 2022. | ||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 289, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykres ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 286-[290]. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje fachowe. | Dziedzina: | Psychologia | Zarządzanie i marketing Powstanie dzieła: | 2022 r. | Odbiorcy: | Menedżerowie. Przedsiębiorcy. | Powiązane zestawienia: | Komunikacja interpersonalna | Coaching Kompetencje menedżerskie Psychologia biznesu Relacje biznesowe Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 60.238
Numer inw.: 60238
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Seria Marketing należy czytać w określonej kolejności:
Sztuka feedbacku : jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej?Sztuka feedbacku - opis wydawcyKsiążkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek Rozenek Jacek Santorski Aleksandra Ślifirska Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej [...] |
Sapiens na zakupach : o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemySapiens na zakupach - opis wydawcyCo wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta ? przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, [...] |