Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20191202174142076711 / Katalog / Szczegóły pozycji

Biblia copywritingu - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Biblia copywritingu : słowo daję, zyski rosną! / Darek Puzyrkiewicz.
Okładka pozycji Biblia copywritingu : słowo daję, zyski rosną!

Biblia copywritingu : słowo daję, zyski rosną!

Autor: Puzyrkiewicz, Dariusz.




Na początku było słowo"Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien

- opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. "Biblia copywritingu" - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu."Ze wstępu Pawła TkaczykaTworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła. Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.Dowiedz się, jak:korzystać z inspiracji i gdzie ich szukaćskonstruować kuszący nagłóweknapisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertęwyróżnić się na tle konkurencjiżonglować słowami w mediach społecznościowych Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Darek Puzyrkiewicz.
Seria:Onepress
Hasła:Copywriting
Poradnik
Językoznawstwo
Adres wydawniczy:Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019.
Wydanie:Wydanie 2. poszerzone.
Opis fizyczny:200 stron ; 21 cm.
Forma gatunek:Książki. Poradniki i przewodniki.
Dziedzina:Językoznawstwo
Powstanie dzieła:2017 r.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. nr 68
Aleje Niepodległości 82
tel. 22 844 70 59

Sygnatura: 65
Numer inw.: 51537
Pozycja wypożyczona

Przetrzymana przez: 041660
termin minął: 2024-01-29
schowekrezerwuj
więcejrezerwuj

Wyp nr 104
ul. Ludowa 4
tel. 22 840 29 01

Sygnatura: 65
Numer inw.: 45793
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów




Inne wydania tej pozycji w zbiorach biblioteki:


book





Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Biblia content marketingu : jak słowami doprowadzać klientów do racjonalnego zakupu w afekcie  1Okładka książki  Biblia copywritingu : słowo daję, zyski rosną!  2Okładka książki  Siła Lucyfera : ciemna strona copywritingu  3




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy