Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20210414094022076072 / Katalog / Szczegóły pozycji

Siła Lucyfera - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Siła Lucyfera : ciemna strona copywritingu / Darek Puzyrkiewicz.
Okładka pozycji Siła Lucyfera : ciemna strona copywritingu

Siła Lucyfera : ciemna strona copywritingu

Autor: Puzyrkiewicz, Dariusz.




Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich.Każdemu można

wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly`ego, któremu w trakcie przesłuchania wmówiono, że zabił własną matkę. Policja zastała go w domu, gdy siedział otępiały przed zwłokami, bez śladu krwi na sobie ani jakiegokolwiek narzędzia zbrodni. Nie było żadnego powodu, by go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasował do hipotezy śledczych. Tak poprowadzili śledztwo, że chłopak zaczął sobie "przypominać" sceny zabójstwa. Niewinnego człowieka doprowadzili do przyznania się do zbrodni na własnej matce. Bez przemocy, tortur ani żadnych gróźb! Wystarczyły odpowiednio dobrane słowa...Zakładam, że nie masz zamiaru nikogo krzywdzić. Jeśli jednak szukasz sposobów na to, by wywierać większy wpływ swoimi słowami - jest pewna szansa, że ta książka Ci w tym pomoże. Niczego Ci nie obiecuję ani nie daję żadnej gwarancji. Wkraczasz bowiem w mroczną sferę osobowości człowieka, w której nie ma sztywnych zasad, są jedynie nieracjonalne pragnienia. Jeśli rozważasz zakup tej książki, zadaj sobie tylko jedno pytanie: czy naprawdę chcesz poznać ciemną stronę copywritingu?

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Darek Puzyrkiewicz.
Hasła:Reklama
Perswazja (psychologia) - aspekt ekonomiczny
Perswazja (psychologia) - aspekt społeczny
Marketing - aspekt społeczny
Redagowanie reklam
Prawo autorskie
Adres wydawniczy:Gliwice : Onepress, copyright © 2021.
Opis fizyczny:174, [1] strona ; 21 cm.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 27
ul. Bonifacego 90
tel. 22 842 04 81

Sygnatura: 65
Numer inw.: 60713
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Biblia content marketingu : jak słowami doprowadzać klientów do racjonalnego zakupu w afekcie  1Okładka książki  Biblia copywritingu : słowo daję, zyski rosną!  2Okładka książki  Biblia copywritingu : słowo daję, zyski rosną!  3




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy