Biblia content marketingu : jak słowami doprowadzać klientów do racjonalnego zakupu w afekcie
"Jak słowami doprowadzać klientów do racjonalnego zakupu w afekcie "
Autor: Puzyrkiewicz, Dariusz
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego
kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Dariusz Puzyrkiewicz. | ||||||||||||
Hasła: | Content marketing Kanały marketingowe Komunikacja marketingowa Komunikacja werbalna Pozycjonowanie (marketing) Sprzedaż Poradnik | ||||||||||||
Adres wydawniczy: | Gliwice : Onepress, copyright 2023. | ||||||||||||
Opis fizyczny: | 213, [2] strony : ilustracja ; 21 cm. Forma gatunek: | Książki. Poradniki i przewodniki. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Powstanie dzieła: | 2023 r. | Odbiorcy: | Copywriterzy. Specjaliści ds. marketingu. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)