Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20230227145208081449 / Katalog / Szczegóły pozycji

Biblia content marketingu - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Biblia content marketingu : jak słowami doprowadzać klientów do racjonalnego zakupu w afekcie / Dariusz Puzyrkiewicz.
Okładka pozycji Biblia content marketingu : jak słowami doprowadzać klientów do racjonalnego zakupu w afekcie

Biblia content marketingu : jak słowami doprowadzać klientów do racjonalnego zakupu w afekcie

"Jak słowami doprowadzać klientów do racjonalnego zakupu w afekcie "

Autor: Puzyrkiewicz, Dariusz




Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego

kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Dariusz Puzyrkiewicz.
Hasła:Content marketing
Kanały marketingowe
Komunikacja marketingowa
Komunikacja werbalna
Pozycjonowanie (marketing)
Sprzedaż
Poradnik
Adres wydawniczy:Gliwice : Onepress, copyright 2023.
Opis fizyczny:213, [2] strony : ilustracja ; 21 cm.
Forma gatunek:Książki. Poradniki i przewodniki.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2023 r.
Odbiorcy:Copywriterzy. Specjaliści ds. marketingu.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 339
Numer inw.: 67579
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Biblia copywritingu : słowo daję, zyski rosną!  1Okładka książki  Biblia copywritingu : słowo daję, zyski rosną!  2Okładka książki  Siła Lucyfera : ciemna strona copywritingu  3




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy