Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Jakość usług medycznych - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Jakość usług medycznych : instrumenty i modele / Małgorzata Z. Wiśniewska.
Okładka pozycji Jakość usług medycznych : instrumenty i modele

Jakość usług medycznych : instrumenty i modele

Autor: Wiśniewska, Małgorzata




W książce zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych. Autorkę do powstania książki zainspirował fakt uczestniczenia w pracach grupy roboczej przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego, zajmującej się opracowaniem wieloletniego programu doskonalenia jakości w jednostkach wykonujących

działalność leczniczą, w ramach Regionalnego Programu Strategicznego ?Zdrowie dla Pomorzan", oraz współorganizowanie i współprzewodniczenie cyklom seminariów i konferencji, odbywających się w Gdańsku w ramach HQ Forum (Healthcare Quality Forum), których rolą jest promowanie nowoczesnych metod zarządzania jakością w opiece zdrowotnej. W monografii ilustrowanej wieloma przykładami oraz studiami przypadków odnoszącymi się do specyfiki tej opieki przedstawiono:? rolę i istotę jakości oraz bezpieczeństwa usług medycznych,? różnorodne koncepcje zarządzania jakością, w tym TQM, Kaizen, Lean Management oraz Six Sigma,? narzędzia i metody zarządzania jakością o charakterze ogólnym, jak również specyficznym, np. metodę HFMEA czy MedCARVER+Shock,? podstawowe modele doskonałości, a także ideę i znaczenie takich inicjatyw, jak benchmarking, dobre praktyki oraz samoocena.Książka, oparta na bogatym przeglądzie rodzimej i zagranicznej literatury przedmiotu, jest zaadresowana do naukowców, doktorantów oraz studentów zajmujących się problematyką zarządzania jakością usług medycznych, w tym do profesjonalistów medycznych, którzy mogą w niej znaleźć wiele rozwiązań, pozwalających im samym oraz ich organizacjom funkcjonować skuteczniej i doskonalej dla dobra swoich pacjentów.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Małgorzata Z. Wiśniewska.
Hasła:Jakość usług
Służba zdrowia
Zarządzanie jakością
Monografia
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : CeDeWu, 2018.
Wydanie:Wydanie 2.
Opis fizyczny:299 stron : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia, wykaz norm i aktów prawnych na stronach 271-294.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2016 r.
Przeznaczenie:Dla naukowców, doktorantów, studentów zajmujących się jakością usług medycznych.
Dla naukowców, doktorantów, studentów zajmujących się jakością usług medycznych.
Powiązane zestawienia:Jakość usług
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 61
Numer inw.: 60981
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Bezpieczeństwo narodowe Polski w latach 1918-1939 : teoria i praktyka  1Okładka książki  Kultura bezpieczeństwa żywności : istota i narzędzia pomiaru  2Okładka książki  Od gospodarstwa do stołu : organizacja i zarządzanie jakością oraz bezpieczeństwem produktu żywnościowego  3Okładka książki  Zarządzanie jakością żywności : systemy, koncepcje, instrumenty  4




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy