Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20160402110930053342 / Katalog / Szczegóły pozycji

Praktyczna psychologia poznawcza - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Praktyczna psychologia poznawcza : marketing i reklama / Andrzej Falkowski.
Okładka pozycji Praktyczna psychologia poznawcza : marketing i reklama

Praktyczna psychologia poznawcza : marketing i reklama

Autor: Falkowski, Andrzej

Notka biograficzna



Książka Psychologia poznawcza w zastosowaniach praktycznych: marketing i reklama pokazuje w jaki sposób zaawansowana wiedza z dziedziny psychologii poznawczej pozwala tworzyć skuteczne metody wywierania wpływu na ludzi w praktycznej dziedzinie marketingu i reklamy. Reklama i strategie marketingowe w dużym stopniu kształtują spostrzeganą przez człowieka rzeczywistość. Mogą one silnie wpływać na sposób widzenia środowiska

rynkowego, a także szerszego środowiska społeczno-fizycznego. W konsekwencji takiego kontrolowanego spostrzegania tworzą się emocje i nastawienia, które uruchomione w określonej sytuacji motywacyjnej wywołują oczekiwane zachowanie np. wybór marki produktu czy wybór danej opcji politycznej. W tej perspektywie wolność człowieka w podejmowaniu decyzji wydaje się fikcyjna. Istotą wielu stosowanych strategii marketingowych kontrolujących procesy decyzyjne jest to, że człowiekowi wydaje się, że jest wolny w swoich wyborach. Faktycznie jednak nasze decyzje mogą być subtelnie kontrolowane.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Andrzej Falkowski.
Seria:Postępy Psychologii
Hasła:Marketing - psychologia
Reklama - psychologia
Adres wydawniczy:Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2002.
Opis fizyczny:166 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. Indeksy.
Powiązane zestawienia:Marketing
Reklama
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 35.295
Numer inw.: 35295
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 35.532
Numer inw.: 35532
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 199
Numer inw.: 199
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Falkowski, Andrzej

Falkowski, Andrzej

Andrzej Falkowski - psycholog biznesu. Zajmuje się psychologią marketingu i reklamy, bada zachowania konsumenckie z uwzględnieniem strategii marketingowych w aspekcie poznawczych i motywacyjnych elementów percepcji reklamy i lojalności wobec marki. Jest ekspertem sądowym w sprawach związanych z ochroną znaków towarowych. Ponadto specjalizuje się w marketingu politycznym: kwestiach związanych z kształtowaniem wizerunku polityków oraz psychograficzną segmentacją rynku wyborczego. Współpracował z wieloma zagranicznymi ośrodkami badawczymi, m.in.: University of Michigan, Lumiere [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Psychologia zachowań konsumenckich  1Okładka książki  Psychologia zachowań konsumenckich  2




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy