Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20091126175844094279 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski ; Tadeusz Tyszka.
Okładka pozycji Psychologia zachowań konsumenckich

Psychologia zachowań konsumenckich

Autor: Falkowski, Andrzej

Notka biograficzna




Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Andrzej Falkowski ; Tadeusz Tyszka.
Seria:Ekonomia i Zarządzanie
Hasła: Psychologia społeczna Konsumeryzm Marketing Konsumenci - psychologia Znak towarowy Psychologia spostrzegania Psychologia zachowań konsumenckich Rynek*
Adres wydawniczy:Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2001.
Opis fizyczny:288 s. : il. (w tym kolor.), faks., fot., wykr. ; 25 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 269-278. - Indeksy.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: Czytelnia: 316
Numer inw.: 56343
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

Wyp. Nr 35
ul. Narbutta 47
tel. 22 849 63 56

Sygnatura: Archiwum: 316
Numer inw.: 43040
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 316:159.9:366:339
Numer inw.: 36552
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 34.880
Numer inw.: 34880
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne wydania tej pozycji w zbiorach biblioteki:


book





Notka biograficzna:


Zdjęcie Falkowski, Andrzej

Falkowski, Andrzej

Andrzej Falkowski - psycholog biznesu. Zajmuje się psychologią marketingu i reklamy, bada zachowania konsumenckie z uwzględnieniem strategii marketingowych w aspekcie poznawczych i motywacyjnych elementów percepcji reklamy i lojalności wobec marki. Jest ekspertem sądowym w sprawach związanych z ochroną znaków towarowych. Ponadto specjalizuje się w marketingu politycznym: kwestiach związanych z kształtowaniem wizerunku polityków oraz psychograficzną segmentacją rynku wyborczego. Współpracował z wieloma zagranicznymi ośrodkami badawczymi, m.in.: University of Michigan, Lumiere [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Praktyczna psychologia poznawcza : marketing i reklama  1Okładka książki  Psychologia zachowań konsumenckich  2




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy