Psychologia zachowań konsumenckich
Autor: Falkowski, Andrzej
Najnowsze poszerzone wydanie podstawowej pozycji poświęconej psychologii zachowań konsumenckich. Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumenckich, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób
przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. | ||||||||
Hasła: | Konsumenci (ekon.) Marketing - psychologia Podręczniki akademickie | ||||||||
Adres wydawniczy: | Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. | ||||||||
Wydanie: | Wyd. 2 poszerz. | ||||||||
Opis fizyczny: | 424 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 383-397. Indeksy. | Powiązane zestawienia: | Marketing | Konsumenci (ekon.) Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Falkowski, Andrzej
Andrzej Falkowski - psycholog biznesu. Zajmuje się psychologią marketingu i reklamy, bada zachowania konsumenckie z uwzględnieniem strategii marketingowych w aspekcie poznawczych i motywacyjnych elementów percepcji reklamy i lojalności wobec marki. Jest ekspertem sądowym w sprawach związanych z ochroną znaków towarowych. Ponadto specjalizuje się w marketingu politycznym: kwestiach związanych z kształtowaniem wizerunku polityków oraz psychograficzną segmentacją rynku wyborczego. Współpracował z wieloma zagranicznymi ośrodkami badawczymi, m.in.: University of Michigan, Lumiere [>>]