Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka.
Okładka pozycji Psychologia zachowań konsumenckich

Psychologia zachowań konsumenckich

Autor: Falkowski, Andrzej

Notka biograficzna



Najnowsze poszerzone wydanie podstawowej pozycji poświęconej psychologii zachowań konsumenckich. Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumenckich, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób

przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka.
Hasła:Konsumenci (ekon.)
Marketing - psychologia
Podręczniki akademickie
Adres wydawniczy:Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009.
Wydanie:Wyd. 2 poszerz.
Opis fizyczny:424 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Powiązane zestawienia:Marketing
Konsumenci (ekon.)
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 316
Numer inw.: 49766
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 47.915
Numer inw.: 47915
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 11287
Numer inw.: 11287
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne wydania tej pozycji w zbiorach biblioteki:


book





Notka biograficzna:


Zdjęcie Falkowski, Andrzej

Falkowski, Andrzej

Andrzej Falkowski - psycholog biznesu. Zajmuje się psychologią marketingu i reklamy, bada zachowania konsumenckie z uwzględnieniem strategii marketingowych w aspekcie poznawczych i motywacyjnych elementów percepcji reklamy i lojalności wobec marki. Jest ekspertem sądowym w sprawach związanych z ochroną znaków towarowych. Ponadto specjalizuje się w marketingu politycznym: kwestiach związanych z kształtowaniem wizerunku polityków oraz psychograficzną segmentacją rynku wyborczego. Współpracował z wieloma zagranicznymi ośrodkami badawczymi, m.in.: University of Michigan, Lumiere [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Praktyczna psychologia poznawcza : marketing i reklama  1Okładka książki  Psychologia zachowań konsumenckich  2




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy