Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Efekty reklamy w systemie komunikacji marketingowej / Jarosław Woźniczka.
Okładka pozycji Efekty reklamy w systemie komunikacji marketingowej

Efekty reklamy w systemie komunikacji marketingowej

Autor: Woźniczka, Jarosław





Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Jarosław Woźniczka.
Seria:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania, nr 190
Hasła:Komunikowanie marketingowe
Reklama - socjologia
Adres wydawniczy:Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009.
Opis fizyczny:411 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:ISSN i numeracja serii gł.: 1899-3192 ; nr 45. Bibliogr. s. 387-398. Streszcz. ang.
Powiązane zestawienia:Reklama
Komunikacja marketinowa
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 659
Numer inw.: 50078
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 48.237
Numer inw.: 48237
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Ciemna strona marketingu  1Okładka książki  Ciemna strona marketingu  2




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu należy czytać w określonej kolejności:


Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy