Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
book
Napis Brak okładki i kartki książki

Perswazja i wywieranie wpływu w zarządzaniu

Tyt. oryg.: "Guide to managerial persuasion and influence, ".

Autor: Thomas, Jane Powel




W niniejszym przewodniku autorka omawia sposoby przekonywania ludzi z uwzględnieniem wpływu, jaki na perswazję wywierają kontekst rozmowy, sytuacja i inne czynniki związane z otoczeniem.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Jane P. Thomas ; przeł. Karolina Chodzińska.
Seria:Przewodnik
Hasła:Komunikacja interpersonalna
Perswazja
Socjotechnika
Zarządzanie
Poradniki
Adres wydawniczy:Warszawa : Wolters Kluwer Polska : International Publishing Service, 2009.
Opis fizyczny:109 s. : il. ; 21 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 103-105. Indeks.
Powiązane zestawienia:Socjotechnika
Zarządzanie
Perswazja
Komunikacja interpersonalna
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 48.118
Numer inw.: 48118
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 11587
Numer inw.: 11587
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Przewodnik / Wolters Kluwer należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Komunikacja elektroniczna Tom 1.9

Komunikacja elektroniczna


Niniejszy przewodnik stanowi rodzaj vademecum na temat narzędzi i metod elektronicznego przekazu, których znaczenie, w świecie zdominowanym przez nowoczesne technologie informatyczne i telekomunikacyjne, stale wzrasta. Autorka omawia wszystkie rodzaje procesu komunikacji elektronicznej, jego wpływ na współczesny biznes, metody zarządzania [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Etykieta biznesu Tom 2.9

Etykieta biznesu


Etykieta opisywana w niniejszym przewodniku to nie tylko klasyczny savoir-vivre, dotyczący zasad zachowania przy stole, ubioru czy przedstawiania się, ale także wskazówki odnośnie do tworzenia prawidłowych relacji w trakcie spotkań, komunikacji elektronicznej czy kontaktów międzykulturowych.

Kolejność czytania serii/cyklu
Komunikacja interpersonalna Tom 3.9

Komunikacja interpersonalna


Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka przewodnika, doświadczona [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Organizacja spotkań Tom 4.9

Organizacja spotkań


Spotkania biznesowe powinny być okazją do owocnej wymiany myśli i ułatwiać podejmowanie decyzji, a tym samym stać się istotnym elementem skutecznego zarządzania we współczesnym świecie. Z pozoru proste zadanie zorganizowania zebrania wymaga jednak profesjonalnego podejścia i odpowiedniej wiedzy. Celem niniejszego przewodnika jest [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Perswazja i wywieranie wpływu w zarządzaniu Tom 5.9

Perswazja i wywieranie wpływu w zarządzaniu


W niniejszym przewodniku autorka omawia sposoby przekonywania ludzi z uwzględnieniem wpływu, jaki na perswazję wywierają kontekst rozmowy, sytuacja i inne czynniki związane z otoczeniem.

Kolejność czytania serii/cyklu
Prezentacje w programie PowerPoint Tom 6.9

Prezentacje w programie PowerPoint


Niniejszy przewodnik przedstawia najważniejsze zasady i metody tworzenia skutecznej i atrakcyjnej prezentacji elektronicznej, wykorzystującej bogate możliwości programu PowerPoint. Omawia wszystkie etapy i aspekty tego procesu, pomagając zaprojektować, przygotować i przeprowadzić efektywną prezentację, jak również ulepszyć lub [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Relacje z mediami Tom 7.9

Relacje z mediami


Dziennikarstwo gospodarcze uznawano jeszcze całkiem niedawno za dziedzinę marginalną bądź mało interesującą dla ogółu odbiorców. Obecnie zdarza się, że wiadomość ze świata biznesu jest newsem dnia. Przede wszystkim jednak odbiorcy informacji chcą wiedzieć, jak na co dzień funkcjonują przedsiębiorstwa i co jest przyczyną ich [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Komunikacja międzykulturowa Tom 8.9

Komunikacja międzykulturowa


Umiejętność skutecznego komunikowania się z ludźmi pochodzącymi z różnych kultur jest obecnie warunkiem odniesienia sukcesu w zglobalizowanym świecie biznesu. Brak świadomości różnic kulturowych może prowadzić do nieporozumień - nie tylko w trakcie negocjacji czy podpisywania umów, lecz także w codziennej komunikacji.Autorki [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Komunikacja menedżerska Tom 9.9

Komunikacja menedżerska


Praca współczesnych menedżerów związana jest przede wszystkim z komunikowaniem się z otoczeniem. Badania pokazują, że nawet do 90% czasu upływa im na wykonywaniu czynności w różnym stopniu z tym związanych. Wiadomo też, że istnieje wyraźny związek między umiejętnością przekazywania i odbioru informacji a rozwojem kariery.

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy