Komunikacja interpersonalna
Tyt. oryg.: "Guide to interpersonal communication, ".
Autor: Baney, Joann.
Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka przewodnika, doświadczona specjalistka w dziedzinie komunikacji, dostarcza również wskazówek przydatnych dla podtrzymywania
kontaktów biznesowych. Czytelnik dowie się między innymi: jak należy się zachować podczas rozmowy kwalifikacyjnej, na czym polegają skuteczne negocjacje, jak taktownie i efektywnie przeprowadzać okresowe oceny pracowników, co to jest konstruktywne słuchanie i jak się go nauczyć, jak umiejętnie przekazywać informacje zwrotne, jakie pytania zadawać klientom przez telefon, żeby rozmowa z biznesowego punktu widzenia była skuteczna, jak zapanować nad nieśmiałością, która utrudnia karierę, w jaki sposób szukać najlepszych pracowników do swego działu, jak zawierać intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagający, jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty na rynku.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Joann Baney ; przeł. Wojciech Jędruszek. | ||||||||
Seria: | Przewodnik | ||||||||
Hasła: | Komunikacja interpersonalna Poradniki | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wolters Kluwer Polska : International Publishing Service, 2009. | ||||||||
Opis fizyczny: | 120 s. ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 115-120. Indeks. | Powiązane zestawienia: | Komunikacja interpersonalna | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 48.112
Numer inw.: 48112
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Przewodnik / Wolters Kluwer należy czytać w określonej kolejności:
Komunikacja elektronicznaNiniejszy przewodnik stanowi rodzaj vademecum na temat narzędzi i metod elektronicznego przekazu, których znaczenie, w świecie zdominowanym przez nowoczesne technologie informatyczne i telekomunikacyjne, stale wzrasta. Autorka omawia wszystkie rodzaje procesu komunikacji elektronicznej, jego wpływ na współczesny biznes, metody zarządzania [...] |
Etykieta biznesuEtykieta opisywana w niniejszym przewodniku to nie tylko klasyczny savoir-vivre, dotyczący zasad zachowania przy stole, ubioru czy przedstawiania się, ale także wskazówki odnośnie do tworzenia prawidłowych relacji w trakcie spotkań, komunikacji elektronicznej czy kontaktów międzykulturowych. |
Komunikacja interpersonalnaPrzewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka przewodnika, doświadczona [...] |
Organizacja spotkańSpotkania biznesowe powinny być okazją do owocnej wymiany myśli i ułatwiać podejmowanie decyzji, a tym samym stać się istotnym elementem skutecznego zarządzania we współczesnym świecie. Z pozoru proste zadanie zorganizowania zebrania wymaga jednak profesjonalnego podejścia i odpowiedniej wiedzy. Celem niniejszego przewodnika jest [...] |
Perswazja i wywieranie wpływu w zarządzaniuW niniejszym przewodniku autorka omawia sposoby przekonywania ludzi z uwzględnieniem wpływu, jaki na perswazję wywierają kontekst rozmowy, sytuacja i inne czynniki związane z otoczeniem. |
Prezentacje w programie PowerPointNiniejszy przewodnik przedstawia najważniejsze zasady i metody tworzenia skutecznej i atrakcyjnej prezentacji elektronicznej, wykorzystującej bogate możliwości programu PowerPoint. Omawia wszystkie etapy i aspekty tego procesu, pomagając zaprojektować, przygotować i przeprowadzić efektywną prezentację, jak również ulepszyć lub [...] |
Relacje z mediamiDziennikarstwo gospodarcze uznawano jeszcze całkiem niedawno za dziedzinę marginalną bądź mało interesującą dla ogółu odbiorców. Obecnie zdarza się, że wiadomość ze świata biznesu jest newsem dnia. Przede wszystkim jednak odbiorcy informacji chcą wiedzieć, jak na co dzień funkcjonują przedsiębiorstwa i co jest przyczyną ich [...] |
Komunikacja międzykulturowaUmiejętność skutecznego komunikowania się z ludźmi pochodzącymi z różnych kultur jest obecnie warunkiem odniesienia sukcesu w zglobalizowanym świecie biznesu. Brak świadomości różnic kulturowych może prowadzić do nieporozumień - nie tylko w trakcie negocjacji czy podpisywania umów, lecz także w codziennej komunikacji.Autorki [...] |
Komunikacja menedżerskaPraca współczesnych menedżerów związana jest przede wszystkim z komunikowaniem się z otoczeniem. Badania pokazują, że nawet do 90% czasu upływa im na wykonywaniu czynności w różnym stopniu z tym związanych. Wiadomo też, że istnieje wyraźny związek między umiejętnością przekazywania i odbioru informacji a rozwojem kariery. |