Media a komunikowanie polityczne
Zagadnienie wykorzystania mediów w komunikowaniu politycznym jest jednym z kluczowych problemów, jaki każdorazowo wyłania się w momencie rozpoczynania wyborów politycznych i inicjowania kampanii wyborczych. Jego rozwiązanie - zarówno przez kandydujących do różnych szczebli władzy polityków, ich sztaby wyborcze, zaplecza eksperckie, jak i zaangażowanych w tym celu specjalistów od marketingu politycznego - może oznaczać sukces albo też klęskę wyborczą.Ze Wstępu
Odpowiedzialność: | red. nauk. Marek Sokołowski. | ||||||||
Seria: | Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci | ||||||||
Hasła: | Internet - a polityka Komunikacja polityczna Środki masowego przekazu - a polityka | ||||||||
Adres wydawniczy: | Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009. | ||||||||
Opis fizyczny: | 366, [1] s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Streszcz. ang. przy rozdz. | Powiązane zestawienia: | Internet | Środki masowego przekazu Polityka a środki masowego przekazu Komunikacja polityczna Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci należy czytać w określonej kolejności:
Media i społeczeństwo : nowe strategie komunikacyjnefragment ze wstępuKsiążka, którą proponujemy Czytelnikom, jest bardziej zbiorem wiek pytań niż odpowiedzi, ale też naszym celem nie było danie gotowych rozwiązań, ale raczej pewnych wskazówek, jak wyglądają dziś, ale też jak mogą być projektowane już w nieodległej przyszłości nowe praktyki komunikacyjne. Społeczna przestrzeń [...] |
Kulturowe kody mediów : stan obecny i perspektywy rozwojuJesteśmy świadkami dynamicznego rozwoju, przez niektórych badaczy wręcz opisywanego jako eksplozja, nowych języków w komunikowaniu medialnym. Powoli w przeszłość odchodzi jeden kod mediów, o którym już dziś należy pisać w liczbie mnogiej, gdyż mamy do czynienia z różĹžnorodnymi kodami medialnymi. Tradycyjne modele komunikacji, [...] |
Media a komunikowanie polityczneZagadnienie wykorzystania mediów w komunikowaniu politycznym jest jednym z kluczowych problemów, jaki każdorazowo wyłania się w momencie rozpoczynania wyborów politycznych i inicjowania kampanii wyborczych. Jego rozwiązanie - zarówno przez kandydujących do różnych szczebli władzy polityków, ich sztaby wyborcze, zaplecza eksperckie, jak [...] |
Za kulisami spektaklu : medialne wizerunki politykiW realiach XXI wieku media pełnią ważną rolę kulturotwórczą i opiniotwórczą, mogą przyczynić się do konstruktywnego budowania ładu społecznego, ale wciąż otwarta jest kwestia - czy to czynią? Jakie są wzajemne relacje świata mediów ze światem polityki? Czy media i dziennikarze kreują dziś rzeczywistość [...] |
Praktykowanie religii w nowych mediach : katolicka przestrzeń FacebookaAutor słusznie nie koncentruje się na Internecie tylko jako na medium komunikacji czy źródle wiedzy i informacji, lecz wskazuje na jego rosnącą rolę jako nowego ekosystemu społecznego, do którego przenosi się coraz więcej ludzkiej energii i w którym rodzą się nowe społeczności; przestrzeni, w której indywidualni i instytucjonalni [...] |