Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
book
Napis Brak okładki i kartki książki

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych : teoria i praktyka

Autor: Opolski, Krzysztof

Notka biograficzna



Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt,

iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej -,, jakość oznacza lepiej "słyszeć" potrzeby pacjentów, lepiej "słyszeć" potrzeby pracowników, jak i lepiej "wsłuchiwać się" w potrzeby rynku. Prof. dr hab. n. med. Henryk Skarżyski

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek.
Hasła:Zarządzanie jakością - służba zdrowia
Podręczniki
Adres wydawniczy:Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2009.
Wydanie:Wyd. 2.
Opis fizyczny:244 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr., netogr. s. 238-244.
Powiązane zestawienia:Podstawowa Opieka Zdrowotna
Zarządzanie jakością
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 46.823
Numer inw.: 46823
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Opolski, Krzysztof

Opolski, Krzysztof

Krzysztof Opolski - polski ekonomista. Profesor zwyczajny ekonomii, kierownik Katedry Bankowości, Finansów i Rachunkowości na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Zasiadał w radach nadzorczych Banku Handlowego S.A., Axa Polska, Centrum Giełdowego S.A., a w latach 2009-2010 kierował zespołem doradców strategicznych prezesa Narodowego Banku Polskiego. Jego zainteresowania naukowe i badawcze obejmują bankowość i finanse, strategie, cele, organizację i zachowania firm, efektywność instytucjonalną, zarządzanie jakością oraz marketing wartości. Autor i współautor [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Audyt strategiczny jako szansa na poprawę pozycji rynkowej firmy  1Okładka książki  Biznes plan : jak go budować i analizować ?  2Okładka książki  Biznes plan : jak go budować i analizować ?  3Okładka książki  Biznes plan. Jak go budować i analizować?  4Okładka książki  Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych  5Okładka książki  Zarządzanie jakością w usługach publicznych  6Okładka książki  Zarządzanie jakością w usługach publicznych  7




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy