Zarządzanie jakością w usługach publicznych
Autor: Opolski, Krzysztof.
Na początku XXI wieku jednym z najważniejszych przejawów osiągnięcia wysokiego poziomu cywilizacyjnego kraju jest dostarczanie usług publicznych o wysokiej jakości. W przeszłość odchodzą czasy, w których odbiorca usług publicznych nic nie znaczył. Obecnie w sercu sprawnie działającej administracji publicznej znajduje się obywatel. Autorzy opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych
na całym świecie, równocześnie podają rekomendacje do zmian w polskich usługach publicznych. Niniejsza książka zawiera opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie od lat 1960. do lat współczesnych.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski. | ||||||||
Hasła: | Administracja - zarządzanie Zarządzanie jakością - Polska | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : CeDeWu, 2004. | ||||||||
Opis fizyczny: | 190 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 188-190. | Powiązane zestawienia: | Zarządzanie jakością | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 1306
Numer inw.: 1306
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Opolski, Krzysztof
Krzysztof Opolski - polski ekonomista. Profesor zwyczajny ekonomii, kierownik Katedry Bankowości, Finansów i Rachunkowości na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Zasiadał w radach nadzorczych Banku Handlowego S.A., Axa Polska, Centrum Giełdowego S.A., a w latach 2009-2010 kierował zespołem doradców strategicznych prezesa Narodowego Banku Polskiego. Jego zainteresowania naukowe i badawcze obejmują bankowość i finanse, strategie, cele, organizację i zachowania firm, efektywność instytucjonalną, zarządzanie jakością oraz marketing wartości. Autor i współautor [>>]