Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Zarządzanie jakością w usługach publicznych / Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski.
Okładka pozycji Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Autor: Opolski, Krzysztof.

Notka biograficzna



Na początku XXI wieku jednym z najważniejszych przejawów osiągnięcia wysokiego poziomu cywilizacyjnego kraju jest dostarczanie usług publicznych o wysokiej jakości. W przeszłość odchodzą czasy, w których odbiorca usług publicznych nic nie znaczył. Obecnie w sercu sprawnie działającej administracji publicznej znajduje się obywatel. Autorzy opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych

na całym świecie, równocześnie podają rekomendacje do zmian w polskich usługach publicznych. Niniejsza książka zawiera opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie od lat 1960 do lat współczesnych. Zostały w niej dokładnie przedstawione takie koncepcje jak: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administration), Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Management), czy też koncepcja Modernizującego się Rządu (Reinventing Government). W książce w rozbudowany sposób zostały opisane systemy zarządzania jakością w usługach publicznych, począwszy od norm ISO, modelu EFQM i podejścia TQM, a skończywszy na koncepcjach Strategicznej Karty Wyników oraz brytyjskiego systemu Best Value. Ponadto, książka zawiera opis implementacji poszczególnych systemów, z wykorzystaniem szeregu metod i narzędzi, stosowanych w zarządzaniu jakością. Liczne przykłady wdrażania systemów zarządzania jakością w Polsce i krajach wysoko rozwiniętych mogą być pomocne menedżerom administracji publicznej w Polsce w dokonywaniu pozytywnych zmian w swoich instytucjach.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski.
Hasła:Administracja - zarządzanie
Zarządzanie jakością
Zarządzanie jakością - Polska
Polska - administracja - zarządzanie - od 1989 r.
Adres wydawniczy:Warszawa : CeDeWu, 2008.
Wydanie:Wyd. 2. zm.
Opis fizyczny:190 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 188-190.
Powiązane zestawienia:Polska - administracja
Zarządzanie jakością
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 46.736
Numer inw.: 46736
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne wydania tej pozycji w zbiorach biblioteki:


book





Notka biograficzna:


Zdjęcie Opolski, Krzysztof

Opolski, Krzysztof

Krzysztof Opolski - polski ekonomista. Profesor zwyczajny ekonomii, kierownik Katedry Bankowości, Finansów i Rachunkowości na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Zasiadał w radach nadzorczych Banku Handlowego S.A., Axa Polska, Centrum Giełdowego S.A., a w latach 2009-2010 kierował zespołem doradców strategicznych prezesa Narodowego Banku Polskiego. Jego zainteresowania naukowe i badawcze obejmują bankowość i finanse, strategie, cele, organizację i zachowania firm, efektywność instytucjonalną, zarządzanie jakością oraz marketing wartości. Autor i współautor [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Audyt strategiczny jako szansa na poprawę pozycji rynkowej firmy  1Okładka książki  Biznes plan : jak go budować i analizować ?  2Okładka książki  Biznes plan : jak go budować i analizować ?  3Okładka książki  Biznes plan. Jak go budować i analizować?  4Okładka książki  Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych  5Okładka książki  Zarządzanie jakością w usługach publicznych  6




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy