Marketing w turystyce i rekreacji
Książka omawia rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, zachowania klientów na tym rynku, nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej i strategie marketingowe w przedsiębiorstwach.
Odpowiedzialność: | red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Małgorzata Januszewska [et al.]. | ||||||||||
Seria: | Turystyka | ||||||||||
Hasła: | Turystyka - marketing Podręczniki akademickie | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 381 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 372-378. Indeks. | Przeznaczenie: | Podręcznik akademicki dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych. | Podręcznik akademicki dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych. Powiązane zestawienia: | Turystyka - marketing | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 52.738
Numer inw.: 52738
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Turystyka - Wydawnictwo Naukowe PWN należy czytać w określonej kolejności:
GeoturystykaGeoturystyka to obecnie dynamicznie rozwijająca się dziedzina turystyki. Stanowi jedną z form turystyki poznawczej, a jej głównym przedmiotem zainteresowania są przede wszystkim różnorodne obiekty i zjawiska przyrody nieożywionej, a także specyficzne krajobrazy (górskie, wulkaniczne, pustynne, krasowe itd.) o dużym natężeniu walorów [...] |
Gospodarka turystycznaPodręcznik akademicki zawierający kompleksową wiedzę na temat gospodarki turystycznej. Szczególną uwagę poświęcono aspektom jakości, mającym obecnie decydujące znaczenie w walce konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Autorzy omawiają kolejno: podstawy teoretyczne i terminologię, problemy jakości w gospodarce turystycznej, [...] |
Marketing w turystyce i rekreacjiKsiążka omawia rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, zachowania klientów na tym rynku, nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej i strategie marketingowe w przedsiębiorstwach. |
Turystyka w naukach humanistycznychKsiążka jest podręcznikiem humanistycznych podstaw turystyki, kierowanym do studentów i wykładowców kierunku turystyka i rekreacja oraz kierunków ekonomicznych i humanistycznych ze specjalnościami związanymi z problematyką turystyczną. Osobną grupę czytelników mogą stanowić pracownicy branży turystycznej, dla których wiedza [...] |
Zagospodarowanie turystycznePierwsza od lat na rynku polskim publikacja całościowo omawiająca problematykę zagospodarowania turystycznego!Książka omawia szczegółowo: * podział urządzeń i usług turystycznych, * podstawowe koncepcje zagospodarowania turystycznego (m.in. turystyki zrównoważonej, cyklu ewolucji miejscowości turystycznej), uwzględniając przy tym [...] |