Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20130814181333081449 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing w turystyce i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Małgorzata Januszewska [et al.].
Okładka pozycji Marketing w turystyce i rekreacji

Marketing w turystyce i rekreacji




Książka omawia rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, zachowania klientów na tym rynku, nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej i strategie marketingowe w przedsiębiorstwach.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Małgorzata Januszewska [et al.].
Seria:Turystyka
Hasła:Turystyka - marketing
Podręczniki akademickie
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013.
Opis fizyczny:381 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Przeznaczenie:Podręcznik akademicki dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych.
Podręcznik akademicki dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych.
Powiązane zestawienia:Turystyka - marketing
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 52.738
Numer inw.: 52738
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Turystyka - Wydawnictwo Naukowe PWN należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu

Geoturystyka


Geoturystyka to obecnie dynamicznie rozwijająca się dziedzina turystyki. Stanowi jedną z form turystyki poznawczej, a jej głównym przedmiotem zainteresowania są przede wszystkim różnorodne obiekty i zjawiska przyrody nieożywionej, a także specyficzne krajobrazy (górskie, wulkaniczne, pustynne, krasowe itd.) o dużym natężeniu walorów [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Gospodarka turystyczna Tom 2.9

Gospodarka turystyczna


Podręcznik akademicki zawierający kompleksową wiedzę na temat gospodarki turystycznej. Szczególną uwagę poświęcono aspektom jakości, mającym obecnie decydujące znaczenie w walce konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Autorzy omawiają kolejno: podstawy teoretyczne i terminologię, problemy jakości w gospodarce turystycznej, [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Marketing w turystyce i rekreacji Tom 3.9

Marketing w turystyce i rekreacji


Książka omawia rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, zachowania klientów na tym rynku, nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej i strategie marketingowe w przedsiębiorstwach.

Kolejność czytania serii/cyklu
Turystyka w naukach humanistycznych Tom 4.9

Turystyka w naukach humanistycznych


Książka jest podręcznikiem humanistycznych podstaw turystyki, kierowanym do studentów i wykładowców kierunku turystyka i rekreacja oraz kierunków ekonomicznych i humanistycznych ze specjalnościami związanymi z problematyką turystyczną. Osobną grupę czytelników mogą stanowić pracownicy branży turystycznej, dla których wiedza [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Zagospodarowanie turystyczne Tom 5.9

Zagospodarowanie turystyczne


Pierwsza od lat na rynku polskim publikacja całościowo omawiająca problematykę zagospodarowania turystycznego!Książka omawia szczegółowo: * podział urządzeń i usług turystycznych, * podstawowe koncepcje zagospodarowania turystycznego (m.in. turystyki zrównoważonej, cyklu ewolucji miejscowości turystycznej), uwzględniając przy tym [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy