Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20130620193531081449 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
book
Napis Brak okładki i kartki książki

Dziecięca "teoria umysłu" w fazie jawnej i utajonej a funkcje wykonawcze

Autor: Putko, Adam.




W monografii przedstawione jest zagadnienie dziecięcych teorii umysłu, dominujące w psychologii poznawczej oraz psychologii rozwojowej w ostatnim dwudziestoleciu. (...) Wielość i różnorodność badań z zastosowaniem coraz to nowych testów odwołujących się do naiwnych teorii umysłu wymagała od dawna podsumowania i pewnego uporządkowania. (...) Monografia stanowi obszerne i ciekawie przygotowane kompendium wiedzy o

dziecięcych teoriach umysłu w dwóch fazach - jawnej i utajonej. Takiego opracowania w literaturze polskiej brakowało (...) wypełnia ono lukę w literaturze przedmiotu. prof. dr. hab. Barbara Bokus (fragment recenzji)

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Adam Putko.
Seria:Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu : nr 143
Hasła:Dziecko - rozwój psychofizyczny
Myślenie - psychologia rozwojowa
Poznanie - psychologia
Umysł - psychologia
Adres wydawniczy:Poznań : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2008.
Opis fizyczny:276, [1] s. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 253-275. Streszcz. ang.
Powiązane zestawienia:Dziecko – rozwój psychofizyczny
Umysł - psychologia
Poznanie - psychologia
Myślenie
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 46.363
Numer inw.: 46363
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Młodzież wobec macierzyństwa i jego kulturowej kreacji Tom 142
Tom 142

Młodzież wobec macierzyństwa i jego kulturowej kreacji


Kolejność czytania serii/cyklu
Dziecięca "teoria umysłu" w fazie jawnej i utajonej a funkcje wykonawcze Tom 143
Tom 143

Dziecięca "teoria umysłu" w fazie jawnej i utajonej a funkcje wykonawcze


W monografii przedstawione jest zagadnienie dziecięcych teorii umysłu, dominujące w psychologii poznawczej oraz psychologii rozwojowej w ostatnim dwudziestoleciu. (...) Wielość i różnorodność badań z zastosowaniem coraz to nowych testów odwołujących się do naiwnych teorii umysłu wymagała od dawna podsumowania i pewnego [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Wizje przyszłego życia dzieci przewlekle chorych na cukrzycę Tom 144
Tom 144

Wizje przyszłego życia dzieci przewlekle chorych na cukrzycę


Kolejność czytania serii/cyklu
Sytuacje trudne w życiu dziecka Tom 145
Tom 145

Sytuacje trudne w życiu dziecka


Dzieło zbiorowe przygotowane przez poznańskich pedagogów i psychologów reprezentujących różne specjalności. Przynosi dwanaście obszernych opracowań o dużych walorach poznawczych, kształcących i praktycznych, ukazujących różne sytuacje trudne w życiu dziecka i analizujących je z odmiennych punktów widzenia. Część autorów [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Bieg życia zawodowego człowieka : kontekst transformacji kulturowych Tom 147
Tom 147

Bieg życia zawodowego człowieka : kontekst transformacji kulturowych


Analiza biegu życia zawodowego człowieka w okresie transformacji ustrojowej jest w ujęciu autorki źródłem pogłębionych refleksji na temat ludzkich wyborów i ich uwarunkowań. Szczególnie przełom ustrojowy, który symbolizują wydarzenia roku 1989, jest swoistą cezurą mającą wpływ na obszar badań w naukach społecznych. W książce [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Elitarne szkolnictwo średnie w krajach Europy Zachodniej : studia z pedagogiki porównawczej Tom 224
Tom 224

Elitarne szkolnictwo średnie w krajach Europy Zachodniej : studia z pedagogiki porównawczej


Niezależnie od mających miejsce w ostatnich dekadach tych wszelkich przemian szkolnictwa, które związane są z demokratyzacją dostępu, wyniki dostępnych badań potwierdzają ciągle tezę reprodukcji kulturowej. Edukacja w większym stopniu jest czynnikiem nierówności społecznych niż "wyrównywania możliwości". Problematyka książki [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy