Edukacja kreatywna
Autor: Sajdak, Anna.
Pasjonująca przygoda intelektualna, interesująca prezentacja zagadnienia twórczości oraz koncepcji i praktyki edukacji kreatywnej. Książka jest oryginalną, autorską propozycję opisu i interpretacji zjawisk edukacyjnych. To wartościowe studium porównawcze koncepcji M. Montessori, O. Decroly`ego, W. H. Kilpatricka, C. Washburne`a, P. Geheeba, P. Petersena, A. S. Neilla i R. Steinera ukazuje niezwykłą aktualność owych idei oraz źródło inspiracji dla kształtowania współczesnej szkoły zasługującej na miano kreatywnej.
Odpowiedzialność: | Anna Sajdak. | ||||||||
Seria: | Myśl Pedagogiczna | ||||||||
Hasła: | Metody aktywizujące (pedagog.) Myślenie twórcze | ||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Wydawnictwo WAM, 2008. | ||||||||
Opis fizyczny: | 306 s. ; 24 cm. Uwagi: | Na okł. podtyt.: współczesne polskie dyskursy. Bibliogr. s. 298-306. | Powiązane zestawienia: | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 45.667
Numer inw.: 45667
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Myśl Pedagogiczna należy czytać w określonej kolejności:
Edukacja kreatywnaPasjonująca przygoda intelektualna, interesująca prezentacja zagadnienia twórczości oraz koncepcji i praktyki edukacji kreatywnej. Książka jest oryginalną, autorską propozycję opisu i interpretacji zjawisk edukacyjnych. To wartościowe studium porównawcze koncepcji M. Montessori, O. Decroly`ego, W. H. Kilpatricka, C. Washburne`a, P. [...] |
Pedagogiczne implikacje filozofii dialogu |
Psyche i edukacja : emocje, wyobraźnia i nieświadomość w uczeniu się i nauczaniuPsyche i edukacja należy do najważniejszych pozycji światowej literatury pedagogicznej ostatnich dziesięcioleci. To książka o pośrednim uczeniu się, sugestii, transie, psychodramie, relaksacji, treningu autogennym, biofeedbacku, wizualizacji, intuicji, Kontroli Umysłu i medytacji, które nie są substytutem "prawdziwego nauczania", lecz [...] |