Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Edukacja kreatywna / Anna Sajdak.
Okładka pozycji Edukacja kreatywna

Edukacja kreatywna

Autor: Sajdak, Anna.




Pasjonująca przygoda intelektualna, interesująca prezentacja zagadnienia twórczości oraz koncepcji i praktyki edukacji kreatywnej. Książka jest oryginalną, autorską propozycję opisu i interpretacji zjawisk edukacyjnych. To wartościowe studium porównawcze koncepcji M. Montessori, O. Decroly`ego, W. H. Kilpatricka, C. Washburne`a, P. Geheeba, P. Petersena, A. S. Neilla i R. Steinera ukazuje niezwykłą aktualność owych idei oraz źródło inspiracji dla kształtowania współczesnej szkoły zasługującej na miano kreatywnej.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Anna Sajdak.
Seria:Myśl Pedagogiczna
Hasła:Metody aktywizujące (pedagog.)
Myślenie twórcze
Adres wydawniczy:Kraków : Wydawnictwo WAM, 2008.
Opis fizyczny:306 s. ; 24 cm.
Uwagi:Na okł. podtyt.: współczesne polskie dyskursy. Bibliogr. s. 298-306.
Powiązane zestawienia:
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 45.667
Numer inw.: 45667
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Myśl Pedagogiczna należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Edukacja kreatywna Tom 1.9

Edukacja kreatywna


Pasjonująca przygoda intelektualna, interesująca prezentacja zagadnienia twórczości oraz koncepcji i praktyki edukacji kreatywnej. Książka jest oryginalną, autorską propozycję opisu i interpretacji zjawisk edukacyjnych. To wartościowe studium porównawcze koncepcji M. Montessori, O. Decroly`ego, W. H. Kilpatricka, C. Washburne`a, P. [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Pedagogiczne implikacje filozofii dialogu Tom 2.9

Pedagogiczne implikacje filozofii dialogu


Kolejność czytania serii/cyklu
Psyche i edukacja : emocje, wyobraźnia i nieświadomość w uczeniu się i nauczaniu Tom 3.9

Psyche i edukacja : emocje, wyobraźnia i nieświadomość w uczeniu się i nauczaniu


Psyche i edukacja należy do najważniejszych pozycji światowej literatury pedagogicznej ostatnich dziesięcioleci. To książka o pośrednim uczeniu się, sugestii, transie, psychodramie, relaksacji, treningu autogennym, biofeedbacku, wizualizacji, intuicji, Kontroli Umysłu i medytacji, które nie są substytutem "prawdziwego nauczania", lecz [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy