Ukryte sensy zachowania : rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie
Autor: Doliński, Dariusz
Odpowiedzialność: | Dariusz Doliński, Bogusława Błoch. | ||||
Seria: | Seria z Głowy | ||||
Hasła: | Doliński, Dariusz - (1959-) - publicystyka Psychologia społeczna - publicystyka Publicystyka polska - od 2001 r. Reklama - psychologia - publicystyka Socjotechnika - publicystyka | ||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2006. | ||||
Opis fizyczny: | 196 s.; 21 cm. Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Doliński, Dariusz
Jeden z najbardziej cenionych psychologów społecznych w Polsce. Zajmuje się psychologią zachowań społecznych, psychologią emocji i motywacji. Analizuje techniki wpływu społecznego, mechanizmy ulegania wobec zewnętrznego nacisku i manipulacji społecznej. Interesuje się psychologicznymi aspektami marketingu i reklamy. Jest autorem licznych projektów naukowych, badań eksperymentalnych i teorii z zakresu psychologii społecznej, szczególnie zachowań konsumenckich oraz weryfikacji technik używanych przez ludzi do tego, aby efektywnie wpływać na innych. Redaktor naczelny „Polish [>>]