Psychologiczne mechanizmy reklamy
Autor: Doliński, Dariusz
Nieszablonowa książka Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka. Autor, wybitny psycholog społeczny, wyjątkowo przystępnym, barwnym, pełnym przykładów i anegdot językiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzając je w powszechnie uznawanych teoriach współczesnej psychologii. Książce przyznano nagrodę EDUKACJA XXI w kategorii "najlepszy podręcznik akademicki" podczas 16. Targów Książki Edukacyjnej w Warszawie.
Odpowiedzialność: | Dariusz Doliński. | ||||||||
Hasła: | Reklama - psychologia | ||||||||
Adres wydawniczy: | Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2010. | ||||||||
Wydanie: | Wyd. 2. | ||||||||
Opis fizyczny: | 320 s. : il. ; 25 cm. Uwagi: | Na okł. podtyt.: język i nastrój reklamy, iluzja odporności na jej działanie, faktyczne zachowania konsumenckie. Bibliogr. s. 288-310. Indeksy. | Powiązane zestawienia: | Reklama | Psychologia Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Doliński, Dariusz
Jeden z najbardziej cenionych psychologów społecznych w Polsce. Zajmuje się psychologią zachowań społecznych, psychologią emocji i motywacji. Analizuje techniki wpływu społecznego, mechanizmy ulegania wobec zewnętrznego nacisku i manipulacji społecznej. Interesuje się psychologicznymi aspektami marketingu i reklamy. Jest autorem licznych projektów naukowych, badań eksperymentalnych i teorii z zakresu psychologii społecznej, szczególnie zachowań konsumenckich oraz weryfikacji technik używanych przez ludzi do tego, aby efektywnie wpływać na innych. Redaktor naczelny „Polish [>>]