Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20160311121443079048 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Psychologiczne mechanizmy reklamy / Dariusz Doliński.
Okładka pozycji Psychologiczne mechanizmy reklamy

Psychologiczne mechanizmy reklamy

Autor: Doliński, Dariusz

Notka biograficzna



Nieszablonowa książka Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka. Autor, wybitny psycholog społeczny, wyjątkowo przystępnym, barwnym, pełnym przykładów i anegdot językiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzając je w powszechnie uznawanych teoriach współczesnej psychologii. Książce przyznano nagrodę EDUKACJA XXI w kategorii "najlepszy podręcznik akademicki" podczas 16. Targów Książki Edukacyjnej w Warszawie.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Dariusz Doliński.
Hasła:Reklama - psychologia
Adres wydawniczy:Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2010.
Wydanie:Wyd. 2.
Opis fizyczny:320 s. : il. ; 25 cm.
Uwagi:Na okł. podtyt.: język i nastrój reklamy, iluzja odporności na jej działanie, faktyczne zachowania konsumenckie. Bibliogr. s. 288-310. Indeksy.
Powiązane zestawienia:Reklama
Psychologia
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 659
Numer inw.: 51035
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 49.578
Numer inw.: 49578
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne wydania tej pozycji w zbiorach biblioteki:


bookbookbook





Notka biograficzna:


Zdjęcie Doliński, Dariusz

Doliński, Dariusz

Jeden z najbardziej cenionych psychologów społecznych w Polsce. Zajmuje się psychologią zachowań społecznych, psychologią emocji i motywacji. Analizuje techniki wpływu społecznego, mechanizmy ulegania wobec zewnętrznego nacisku i manipulacji społecznej. Interesuje się psychologicznymi aspektami marketingu i reklamy. Jest autorem licznych projektów naukowych, badań eksperymentalnych i teorii z zakresu psychologii społecznej, szczególnie zachowań konsumenckich oraz weryfikacji technik używanych przez ludzi do tego, aby efektywnie wpływać na innych. Redaktor naczelny „Polish [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Posłuszni do bólu  1Okładka książki  Psychologiczne mechanizmy reklamy  2Okładka książki  Psychologiczne mechanizmy reklamy  3Okładka książki  Psychologiczne mechanizmy reklamy  4Okładka książki  Sto technik wpływu społecznego  6Okładka książki  Techniki wpływu społecznego  7




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy