Odpowiedzialność: | Dariusz Doliński. | ||||||
Hasła: | Reklama - psychologia | ||||||
Adres wydawniczy: | Gdańsk Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne 2005 | ||||||
Opis fizyczny: | 256 s. : il. ; 24 cm.Uwagi: | Bibliogr. Indeksy | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 223
Numer inw.: 223
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Doliński, Dariusz
Jeden z najbardziej cenionych psychologów społecznych w Polsce. Zajmuje się psychologią zachowań społecznych, psychologią emocji i motywacji. Analizuje techniki wpływu społecznego, mechanizmy ulegania wobec zewnętrznego nacisku i manipulacji społecznej. Interesuje się psychologicznymi aspektami marketingu i reklamy. Jest autorem licznych projektów naukowych, badań eksperymentalnych i teorii z zakresu psychologii społecznej, szczególnie zachowań konsumenckich oraz weryfikacji technik używanych przez ludzi do tego, aby efektywnie wpływać na innych. Redaktor naczelny „Polish [>>]