Odpowiedzialność: | Jerzy Bralczyk. | ||||||
Hasła: | Język polski - zagadnienia Reklama - język - Polska | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa ; Bydgoszcz : "Branta", 2000. | ||||||
Wydanie: | Wyd. 2. | ||||||
Opis fizyczny: | [4], 205, [1] s. : il. ; 21 cm. Uwagi: | Na s. red. błędny ISBN. Bibliogr. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Pozycja została zakupiona.
Notka biograficzna:
Bralczyk, Jerzy
Jerzy Bralczyk ur. 23 maja 1947 w Ciechanowie – polski językoznawca i gramatyk normatywny, profesor nauk humanistycznych, specjalista w zakresie języka mediów, reklamy i polityki. Jeden z najpopularniejszych autorytetów normatywnych w dziedzinie języka polskiego[. Absolwent I Liceum Ogólnokształcącego w Ciechanowie[3]. Jerzy Bralczyk doktoryzował się w 1973, habilitował w 1986, a tytuł profesorski uzyskał w 2000. Od 1999 wykłada na Uniwersytecie SWPS w Warszawie oraz w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Jest członkiem Rady Języka Polskiego od 1996, czyli od [>>]