Miau! Hau! Kwa! [Gra edukacyjna]
Autor: Woźniak, Łukasz
Wprowadź swojego dwulatka w świat gier planszowych!Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.W grze "Miau! Hau! Kwa!" dzieci poznają zwierzęta oraz uczą się, jakie wydają dźwięki. Dodatkowo ćwiczą spostrzegawczość, refleks i aparat mowy.Wiek: +2Liczba graczy: 2-4czas rozgrywki: 15 min. (Platon dystrybucja książek)
Odpowiedzialność: | Łukasz Woźniak ; ilustracje Marzka Dobrowolska. | ||||||||||||||||||
Seria: | Akademia Mądrego Dziecka; Pierwsza gra | ||||||||||||||||||
Hasła: | Zwierzęta Gry planszowe | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Egmont Polska, 2022. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 1 pudełko : tektura, drewno ; 20x20x5 cm. instrukcjaUwagi: | Czas gry: 15 minut. Zawartość: 48 żetonów zwierząt, drewniana figurka pingwina, instrukcja. | Forma gatunek: | Gry i zabawki. | Dziedzina: | Hobby i czas wolny | Twórcy: | Dobrowolska, Marzenna. Ilustracje | Przeznaczenie: | Wiek graczy: 2+ . Liczba graczy: 2-4. | Wiek graczy: 2+ . Liczba graczy: 2-4. Powiązane zestawienia: | Gry edukacyjne | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 63
ul. Pułku Baszta 5
tel. 22 844 86 81
Sygnatura: G.86
Numer inw.: 86
Dostępność: wypożyczana na 14 dni
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Akademia Mądrego Dziecka / Gry należy czytać w określonej kolejności:
Miau! Hau! Kwa! [Gra edukacyjna]Wprowadź swojego dwulatka w świat gier planszowych!Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.W grze "Miau! Hau! Kwa!" dzieci poznają zwierzęta oraz uczą się, jakie wydają dźwięki. Dodatkowo [...] |
Przyjaciele [Gra edukacyjna]Gra dla najmłodszych z serii Akademia Mądrego DzieckaGracze po kolei rzucają kostką ze strzałkami wskazującą żeton zwierzątka domowego, który można zebrać. Zbieramy je do siebie, albo przekazujemy innym graczom - jeśli mają choć jeden żeton danego zwierzątka. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania żetonów, [...] |