Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20220323105535053342 / Katalog / Szczegóły pozycji

Kultura na rynku - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Kultura na rynku : wybrane zagadnienia z zarządzania, marketingu i ekonomiki w sferze kultury / redakcja Łukasz Burkiewicz i Jarosław Kucharski ; [recenzenci dr hab. Marek Rembierz (Uniwersytet Śląski w Katowicach, prof. dr hab. Zbigniew Widera (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach).
Okładka pozycji Kultura na rynku : wybrane zagadnienia z zarządzania, marketingu i ekonomiki w sferze kultury

Kultura na rynku : wybrane zagadnienia z zarządzania, marketingu i ekonomiki w sferze kultury

"Wybrane zagadnienia z zarządzania, marketingu i ekonomiki w sferze kultury "




Kultura na rynku - opis wydawcy"W książce redaktorzy i autorzy z należną atencją przywołują dokonania krakowskiej szkoły (humanistycznego) zarządzania kulturą, szkoły, której bliska jest też troska o skuteczne zachowanie i efektywne upowszechnianie dziedzictwa kulturowego. Co więcej, redaktorzy i autorzy na swój sposób rozwijają ten typ badań zaangażowanych na rzecz dobra kultury. W analizach - co stanowi ich

istotny walor - przedstawia się wielostronne ujęcie zjawisk ekonomicznych występujących w kulturze i zwraca się uwagę na relacje między działaniami respektującymi wymagania rynku a wartościami kultury w różnych jej postaciach. Akcent w szczególności położony jest na te działania (zarządzanie, przywództwo, marketing, kalkulacja ekonomiczna), które powinny być ukierunkowane na kruche i subtelne, a zarazem wysoko cenione wartości kultury. Choć nie da się tu uniknąć mniej lub bardziej ostro przebiegających konfliktów wartości: między wartościami promowanymi przez rynek (marketing i kalkulację nastawioną na korzyść ekonomiczną) a tymi subtelnymi wartościami kultury, które nie poddają się "logice rynku" lub częstokroć są przez nią eliminowane. Tego rodzaju napięcia i konflikty aksjologiczne w relacjach między rynkiem a kulturą stanowią problematykę uwydatnioną w recenzowanej publikacji i wartą dalszych badań w środowisku kulturoznawczym Akademii Ignatianum w Krakowie".Dr hab. Marek Rembierz"Z uznaniem należy się odnieść do zamysłu redaktorów książki. Dobór treści dotyczących obszarów zarządzania, marketingu i ekonomiki w sferze kultury może być dla czytelnika bardzo interesujący. Treść poszczególnych podrozdziałów jest przemyślana, odwołująca się do bogatej, przywołanej prawidłowo literatury. Czytelny, zrozumiały dla czytelnika jest język, jakim napisana jest książka. Autorzy nie komplikują swoich wypowiedzi, co należy przyjąć z satysfakcją. [.] Z uznaniem przyjmuję inicjatywę redaktorów i autorów tekstów prezentowanych w książęce. Wkomponowuje się ona znakomicie w dostarczanie na rynek czytelniczych logicznych, przejrzystych, zrozumiałych książek, wzbogacających wiedzę z zakresu określonego w tytule książki".Dr hab. Zbigniew Widera, prof. UE

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:redakcja Łukasz Burkiewicz i Jarosław Kucharski ; [recenzenci dr hab. Marek Rembierz (Uniwersytet Śląski w Katowicach, prof. dr hab. Zbigniew Widera (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach).
Seria:Humanitas Studia Kulturoznawcze. Wprowadzenia
Hasła:2001-
Instytucje kultury
Kultura
Marketing
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
Praca zbiorowa
Adres wydawniczy:Kraków : Akademia Ignatianum : Wydawnictwo WAM, 2017.
Opis fizyczny:283 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia przy pracach. Indeksy. Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Kultura i sztuka
Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2001-2017 r.
Powstanie dzieła:2017 r.
Twórcy:Burkiewicz, Łukasz. Redakcja

Kucharski, Jarosław. Redakcja

Rembierz, Marek. Recenzja

Widera, Zbigniew. Recenzja

Powiązane zestawienia:Instytucje kultury
Kultura
Marketing
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 60.221
Numer inw.: 60221
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Humanitas Studia Kulturoznawcze. Wprowadzenia należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Kultura na rynku : wybrane zagadnienia z zarządzania, marketingu i ekonomiki w sferze kultury Tom 1.9

Kultura na rynku : wybrane zagadnienia z zarządzania, marketingu i ekonomiki w sferze kultury


Kultura na rynku - opis wydawcy"W książce redaktorzy i autorzy z należną atencją przywołują dokonania krakowskiej szkoły (humanistycznego) zarządzania kulturą, szkoły, której bliska jest też troska o skuteczne zachowanie i efektywne upowszechnianie dziedzictwa kulturowego. Co więcej, redaktorzy i autorzy na swój sposób rozwijają [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy