Pucio uczy się mówić : zabawy dźwiękonaśladowcze dla najmłodszych
"Zabawy dźwiękonaśladowcze dla najmłodszych "
Autor: Galewska-Kustra, Marta.
Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę!
Ten sympatyczny maluch stanie się ulubionym towarzyszem Waszego dziecka w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy!
Pierwsza część przygód Pucia przeznaczona jest dla dzieci najmłodszych oraz tych nieco starszych z opóźnionym rozwojem mowy. Koncentruje się przede wszystkim na wyrażeniach dźwiękonaśladowczych i samogłoskach, które są używane już przez
roczne dziecko. Celowo prosta w formie i wzbogacona pięknymi ilustracjami, zachęcającymi do nazywania obiektów i powtarzania dźwięków, w naturalny sposób wspiera rozwój mowy dziecka. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Marta Galewska-Kustra ; narysowała Joanna Kłos. | ||||||||||||
Seria: | Uczę się Mówić | ||||||||||||
Hasła: | Korekcja mowy Rodzina Broszura Opowiadania i nowele Literatura polska | ||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Nasza Księgarnia, 2020. | ||||||||||||
Opis fizyczny: | [42] strony : ilustracje ; 25 cm. Forma gatunek: | Książki. Proza. Publikacje dydaktyczne. | Powstanie dzieła: | 2016 r. | Twórcy: | Kłos, Joanna. Ilustracje | Odbiorcy: | Logopedzi. Rodzice. Dzieci. 0-5 lat. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
BD nr XVIII
ul. Górska 7
tel. 22 840 64 58
Sygnatura: Dla dzieci: I
Numer inw.: 40508
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
Notka biograficzna:
Galewska-Kustra, Marta
Marta Galewska-Kustra,dr nauk humanistycznych, logopeda i pedagog dziecięcy, pedagog twórczości. Pracownik naukowy Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Prowadzi gabinet logopedyczny, który jest miejscem stałych wizyt małych pacjentów oraz rodziców, którzy chcą wiedzieć więcej o możliwości stymulowania rozwoju mowy swoich dzieci. Specjalizuje się w terapii opóźnionego rozwoju mowy i zaburzeń artykulacji u dzieci. W pracy terapeutycznej nieustannie próbuje łączyć terapię mowy z rozwojem twórczego potencjału dziecka. Autorka publikacji naukowych [>>]