Pucio uczy się mówić : zabawy dźwiękonaśladowcze dla najmłodszych
Autor: Galewska-Kustra, Marta.
Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę! Ten sympatyczny maluch stanie się ulubionym towarzyszem Waszego dziecka w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy!Pierwsza część przygód Pucia przeznaczona jest dla dzieci najmłodszych oraz tych nieco starszych z opóźnionym rozwojem mowy. Koncentruje się przede wszystkim na wyrażeniach dźwiękonaśladowczych i samogłoskach, które są używane już przez roczne
dziecko. Celowo prosta w formie i wzbogacona pięknymi ilustracjami, w naturalny sposób wspiera rozwój mowy dziecka."Pucio uczy się mówić. Zabawy dźwiękonaśladowcze dla najmłodszych" to czwarta po "Wierszykach ćwiczących języki", "Z muchą na luzie ćwiczymy buzie" oraz "Zeszytowym treningu mowy" książka z serii "Uczę się: mówić, wymawiać, opowiadać".Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Marta Galewska-Kustra ; narysowała Joanna Kłos. | ||||||||||||||
Seria: | Uczę się Mówić | ||||||||||||||
Hasła: | Korekcja mowy Rodzina Życie codzienne Opowiadania i nowele Edukacja i pedagogika | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa: Nasza Księgarnia, 2019. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | [42] strony : ilustracje ; 25 cm. Forma gatunek: | Książki. Proza. | Dziedzina: | Edukacja i pedagogika | Powstanie dzieła: | 2016 r. | Twórcy: | Kłos, Joanna. Ilustracje | Odbiorcy: | Dzieci. 0-5 lat. Logopedzi. Rodzice. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Galewska-Kustra, Marta
Marta Galewska-Kustra,dr nauk humanistycznych, logopeda i pedagog dziecięcy, pedagog twórczości. Pracownik naukowy Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Prowadzi gabinet logopedyczny, który jest miejscem stałych wizyt małych pacjentów oraz rodziców, którzy chcą wiedzieć więcej o możliwości stymulowania rozwoju mowy swoich dzieci. Specjalizuje się w terapii opóźnionego rozwoju mowy i zaburzeń artykulacji u dzieci. W pracy terapeutycznej nieustannie próbuje łączyć terapię mowy z rozwojem twórczego potencjału dziecka. Autorka publikacji naukowych [>>]