Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich
Autor: Modliński, Artur.
Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich - opis wydawcyBojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Od bostońskiej herbatki przez walkę z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże względem KFC, Abercrombie & Fitch czy ExxonMobil autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencje
bojkotów z punktu widzenia współczesnych konsumentów oraz firm.Książka jest pierwszą zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym, w której ukazano bojkoty pracowników i konsumentów z perspektywy zarządzania, a także rozszerzono tę tematykę o nieporuszany dotąd wątek - bojkoty instytucji kultury.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Artur Modliński ; [recenzent Magdalena Sobocińska]. | ||||||||||||||||||
Seria: | Zarządzanie | ||||||||||||||||||
Hasła: | Bojkot konsumencki Instytucje kultury Konsumenci (ekonomia) Postawy Zarządzanie kulturą Polska Opracowanie Raport z badań | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019. | ||||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 266 stron : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 231-257. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Zakres czasowy: | 2006-2017 r. | Powstanie dzieła: | 2019 r. | Twórcy: | Sobocińska, Magdalena. Recenzja | Powiązane zestawienia: | Instytucje kultury | Konsumenci (ekon.) Postawy - Polska Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 58.213
Numer inw.: 58213
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Zarządzanie - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego można czytać w dowolnym porządku:
Znaczenie nowoczesnych technologii dla konkurencyjności przedsiębiorstw prowadzących gospodarkę magazynowąZnaczenie nowoczesnych technologii dla... - opis wydawcyNowoczesne technologie są obecnie ważnym elementem wspierającym rozwój przedsiębiorstw. Firmy są zainteresowane wprowadzaniem rozwiązań zwiększających efektywność działań i poprawiających jakość świadczonych usług. Praktyczne zastosowanie technologii stwarza nowe [...] |
Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckichStrategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich - opis wydawcyBojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Od bostońskiej herbatki przez walkę z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże [...] |