Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20200512180524001402 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich / Artur Modliński ; [recenzent Magdalena Sobocińska].
Okładka pozycji Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

Autor: Modliński, Artur.




Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich - opis wydawcyBojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Od bostońskiej herbatki przez walkę z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże względem KFC, Abercrombie & Fitch czy ExxonMobil autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencje

bojkotów z punktu widzenia współczesnych konsumentów oraz firm.Książka jest pierwszą zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym, w której ukazano bojkoty pracowników i konsumentów z perspektywy zarządzania, a także rozszerzono tę tematykę o nieporuszany dotąd wątek - bojkoty instytucji kultury.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Artur Modliński ; [recenzent Magdalena Sobocińska].
Seria:Zarządzanie
Hasła:Bojkot konsumencki
Instytucje kultury
Konsumenci (ekonomia)
Postawy
Zarządzanie kulturą
Polska
Opracowanie
Raport z badań
Adres wydawniczy:Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:266 stron : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronach 231-257.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2006-2017 r.
Powstanie dzieła:2019 r.
Twórcy:Sobocińska, Magdalena. Recenzja

Powiązane zestawienia:Instytucje kultury
Konsumenci (ekon.)
Postawy - Polska
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 58.213
Numer inw.: 58213
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Zarządzanie - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego można czytać w dowolnym porządku:


Kolejność czytania serii/cyklu
Znaczenie nowoczesnych technologii dla konkurencyjności przedsiębiorstw prowadzących gospodarkę magazynową Tom 1.9

Znaczenie nowoczesnych technologii dla konkurencyjności przedsiębiorstw prowadzących gospodarkę magazynową


Znaczenie nowoczesnych technologii dla... - opis wydawcyNowoczesne technologie są obecnie ważnym elementem wspierającym rozwój przedsiębiorstw. Firmy są zainteresowane wprowadzaniem rozwiązań zwiększających efektywność działań i poprawiających jakość świadczonych usług. Praktyczne zastosowanie technologii stwarza nowe [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich Tom 2.9

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich


Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich - opis wydawcyBojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Od bostońskiej herbatki przez walkę z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy