Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20191030155011028956 / Katalog / Szczegóły pozycji

Władza algorytmów - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
book
Napis Brak okładki i kartki książki

Władza algorytmów : u źródeł potęgi Google i Facebooka

"U źródeł potęgi Google i Facebooka "

Autor: Kreft, Jan

Notka biograficzna



To książka o niezwykłych relacjach ludzi i algorytmów Google i Facebooka. O nowej inkarnacji władzy - władzy społecznych algorytmów. Żyjemy w kulturze algorytmów, w czasach algokracji wpływającej na decyzje polityczne, kariery, na to, z kim się komunikujemy, co czytamy, oglądamy. Algorytmy społeczne mają wpływ na społeczny dobrostan, mogą kształtować formacje społeczne, oddziaływać

kulturowo i bezpośrednio wpływać na indywidualne życie. Kreują dynamiczny przepływ symboli, są częścią nowego świata, w którym ludzki udział w przekazywaniu informacji nie jest już niezbędny. Mamy do czynienia z dziełem wybitnym, erudycyjnym, pracą świetnie napisaną i pionierską na gruncie polskim. Prof. dr hab. Stanisław Jędrzejewski, Akademia Leona Koźmińskiego Autor włożył ogrom pracy w zebranie bogatych zagranicznych i polskich materiałów o tak licznych elementach teorii i praktyki nowych mediów. Zasługuje na uznanie swej monografii jako znaczącego osiągnięcia naukowego. Prof. zw. dr hab. Tomasz Goban-Klas, Prof. em. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kierownik Katedry Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Jan Kreft.
Hasła:Facebook
Internet
Platforma internetowa
Społeczeństwo informacyjne
Środki masowego przekazu
Monografia
Media i komunikacja społeczna
Socjologia i społeczeństwo
Adres wydawniczy:Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2019.
Opis fizyczny:324, [1] strona ; 25 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronach 287-324.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Media i komunikacja społeczna
Socjologia i społeczeństwo
Powstanie dzieła:2019 r.
Powiązane zestawienia:Społeczeństwo informacyjne
Platforma internetowa
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 18278
Numer inw.: 18278
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Kreft, Jan

Kreft, Jan

Jan Kreft - dr hab. profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego. Podstawowy obszar jego zainteresowań badawczych: zarządzanie tzw. nowymi mediami. Studia: Ekonomika i Organizacja Transportu Morskiego oraz Prawo na Uniwersytecie Gdańskim Sopot. Doktorat 2004 r. na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego „Ocena strategii marketingowych na rynku codziennej prasy ogólnopolskiej". Tytuł doktora habilitowanego nauk humanistycznych na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego 2013 r.. Dyrektor Grupy Yellow, przewodniczący Rady Nadzorczej Radia Gdańsk SA, [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Władza misjonarzy : zmierzch i świt świeckiej religii w Dolinie Krzemowej  2Okładka książki  Władza platform : za fasadą Google, Facebooka i Spotify  3Okładka książki  Władza platform : za fasadą Google, Facebooka i Spotify  4Okładka książki  Za fasadą społeczności : elementy zarządzania nowymi mediami  5




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy