![Okładka książki Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści / Piotr Bucki.](okladki/ISBN/8301/830120463X.jpg)
![Okładka pozycji Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści](okladki/ISBN/8301/830120463X.jpg)
Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
Autor: Bucki, Piotr.
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne.Viral to pierwsza na polskim rynku
książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania zdecydowanie dalej.Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców - w szczególności zajmujących się content marketingiem - specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Piotr Bucki. | ||||||||||||||||||
Seria: | Marketing | ||||||||||||||||||
Hasła: | 2001- Marketing elektroniczny Marketing wirusowy Media społecznościowe Storytelling Poradnik Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. | ||||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 133, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia na stronach 133-134. | Forma gatunek: | Książki. Poradniki i przewodniki. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Zakres czasowy: | 2001-2019 r. | Powstanie dzieła: | 2019 r. | Przeznaczenie: | Dla marketingowców, specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów. | Dla marketingowców, specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów. Odbiorcy: | Blogerzy. Copywriterzy. Specjaliści ds. marketingu. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
![Zdjęcie Bucki, Piotr](focie/979958530_20200423164720.jpg)
Bucki, Piotr
Piotr Bucki - architekt, który zamiast budynków woli projektować zdania. Aktor, który scenę teatralną zamienił na sale szkoleniowe i spotkania z widownią na konferencjach. Psycholog, który lubi badać i ciągle zadaje sobie pytanie, „skąd wiem, to co wiem?”. Od 17 lat uczy ludzi projektować komunikację w różnych wymiarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej i neuronaukach. Sprawdzał teorie w praktyce pracują z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Włoszech i Polsce. Autor książek, „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” [>>]