Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Viral - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści / Piotr Bucki.
Okładka pozycji Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Autor: Bucki, Piotr.

Notka biograficzna



Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne.Viral to pierwsza na polskim rynku

książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania zdecydowanie dalej.Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców - w szczególności zajmujących się content marketingiem - specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Piotr Bucki.
Seria:Marketing
Hasła:2001-
Marketing elektroniczny
Marketing wirusowy
Media społecznościowe
Storytelling
Poradnik
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:133, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia na stronach 133-134.
Forma gatunek:Książki. Poradniki i przewodniki.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2001-2019 r.
Powstanie dzieła:2019 r.
Przeznaczenie:Dla marketingowców, specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.
Dla marketingowców, specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.
Odbiorcy:Blogerzy. Copywriterzy. Specjaliści ds. marketingu.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: Rewersy: 004
Numer inw.: 61455
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów




Notka biograficzna:


Zdjęcie Bucki, Piotr

Bucki, Piotr

Piotr Bucki - architekt, który zamiast budynków woli projektować zdania. Aktor, który scenę teatralną zamienił na sale szkoleniowe i spotkania z widownią na konferencjach. Psycholog, który lubi badać i ciągle zadaje sobie pytanie, „skąd wiem, to co wiem?”. Od 17 lat uczy ludzi projektować komunikację w różnych wymiarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej i neuronaukach. Sprawdzał teorie w praktyce pracują z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Włoszech i Polsce. Autor książek, „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Porozmawiajmy o komunikacji : mów, pisz, prezentuj skutecznie  1Okładka książki  Sapiens na zakupach : o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy  2




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy