Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Transformacja cyfrowa - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek.
Okładka pozycji Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu

Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu

Autor: Mazurek, Grzegorz.




Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu - opis wydawcyTransformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również

wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także - za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych - ulega głębokim przeobrażeniom.Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym - biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing - jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie.Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Grzegorz Mazurek.
Hasła:2001-
Marketing
Przedsiębiorstwo
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Monografia
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:303, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
Uwagi:Bibliografia na stronach 255-284.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2001-2019 r.
Powstanie dzieła:2019 r.
Powiązane zestawienia:Marketing
Przedsiębiorstwo
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 57.371
Numer inw.: 57371
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Promocja w Internecie : narzędzia, zarządzanie, praktyka  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy