Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Promocja w Internecie - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Promocja w Internecie : narzędzia, zarządzanie, praktyka / Grzegorz Mazurek.
Okładka pozycji Promocja w Internecie : narzędzia, zarządzanie, praktyka

Promocja w Internecie : narzędzia, zarządzanie, praktyka

Autor: Mazurek, Grzegorz




Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera.Jeśli zatem chcesz:optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać,właściwie stosować reklamę w

Internecie,zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe,kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej,mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line,możesz o tym wszystkim przeczytać w książce, dzięki której dodatkowo poznasz:zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania systemów ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kształtować relacje z partnerami zewnętrznymi oraz pracownikami),podstawowe założenia badań marketingowych realizowanych w Internecie,modele budowania programów lojalnościowych w Internecie.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Grzegorz Mazurek.
Hasła:Firmowa witryna internetowa
Marketing elektroniczny
Promocja handlowa - a internet
Public relations w internecie
Reklama internetowa
Podręczniki
Adres wydawniczy:Gdańsk : Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr, 2008.
Opis fizyczny:186 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 183-186.
Przeznaczenie:"Promocja w Internecie" to znakomite kompendium wiedzy dla:praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów - zainteresowanych strategicznym wykorzystaniem marketingu internetowego,dydaktyków marketingu - zainteresowanych nowymi sposobami komunikowania się przedsiębiorstw z szeroko rozumianym klientem,studentów - gdyż informuje o nowych obszarach promocji w sieci, a ta wiedza umożliwi im rozwój kariery zawodowej praktycznie w każdej branży.
"Promocja w Internecie" to znakomite kompendium wiedzy dla:praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów - zainteresowanych strategicznym wykorzystaniem marketingu internetowego,dydaktyków marketingu - zainteresowanych nowymi sposobami komunikowania się przedsiębiorstw z szeroko rozumianym klientem,studentów - gdyż informuje o nowych obszarach promocji w sieci, a ta wiedza umożliwi im rozwój kariery zawodowej praktycznie w każdej branży.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 43.988
Numer inw.: 43988
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 9091
Numer inw.: 9091
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy