Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20180614151738030195 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban.
Okładka pozycji Zarządzanie jakością usług

Zarządzanie jakością usług

Autor: Urban, Wiesław.




"Zarządzanie jakością usług" - opis wydawcy. Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych

usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P - metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Wiesław Urban.
Hasła:1901-2000
1945-1989
1989-2000
2001-
Jakość usług
Konsumenci (ekonomia)
Przedsiębiorstwo usługowe
Zarządzanie jakością
Materiały pomocnicze
Opracowanie
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018.
Wydanie:Wydanie pierwsze.
Opis fizyczny:165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronach 161-165.
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne. Publikacje fachowe. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:1950-2018 r.
Powstanie dzieła:2018 r.
Odbiorcy:Szkoły wyższe. Menedżerowie.
Powiązane zestawienia:Konsumenci (ekon.)
Przedsiębiorstwo usługowe
Zarządzanie jakością
Jakość usług
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: Czytelnia: 658
Numer inw.: 79562
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 658
Numer inw.: 63101
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 56.577
Numer inw.: 56577
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Lojalność klientów : modele, motywacja i pomiar  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy