Pi : biografia najbardziej tajemniczej liczby na świecie
Tytuł oryginału : "[Pi] : a biography of the world`s most mysterious number,".
"Pi : biografia najbardziej tajemniczej liczby na świecie"
"Biografia najbardziej tajemniczej liczby na świecie "
Autor: Posamentier, Alfred S.
Odpowiedzialność: | Alfred S. Posamentier i Ingmar Lehmann ; przełożyła Joanna i Adam Skalscy ; posłowie autorstwa Herberta A. Hauptmana. | ||||||||||||||||
Seria: | Na Ścieżkach Nauki | ||||||||||||||||
Hasła: | Matematyka Pi (liczba) Stałe matematyczne Monografia Historia Matematyka | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Prószyński Media, copyright 2016. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 319 strona : ilustracje ; 21 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 313-315. Indeks. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Matematyka | Historia Powstanie dzieła: | 2004 r. | Twórcy: | Hauptmann, Herbert Aaron. (1917-2011). Posłowie | Lehmann, Ingmar. Autor Skalska, Joanna. Tłumaczenie Skalski, Adam. (1978- ). Tłumaczenie Powiązane zestawienia: | Matematyka | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 35
ul. Narbutta 47
tel. 22 849 63 56
Sygnatura: Archiwum: 51
Numer inw.: 56703
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
Wyp. Nr 63
ul. Pułku Baszta 5
tel. 22 844 86 81
Sygnatura: 51
Numer inw.: 67689
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
Wyp. nr 84
ul. Modzelewskiego 71
tel. 22 844 62 71
Sygnatura: 51
Numer inw.: 47684
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 17261
Numer inw.: 17261
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Posamentier, Alfred S
Alfred S. Posamentier ur. 18 października 1942 r. Jest amerykańskim pedagogiem i głównym komentatorem amerykańskiej edukacji matematycznej i naukowej , regularnie publikuje w The New York Times. Stworzył oryginalne programy matematyki i przedmiotów ścisłych, podkreślił potrzebę zwiększonego finansowania matematyki i przedmiotów ścisłych, ogłosił kryteria wyboru nauczycieli matematyki i przedmiotów ścisłych, opowiedział się za znaczeniem zaangażowania rodziców w naukę matematyki i przedmiotów ścisłych oraz zapewnił niezliczone rozwiązania programowe do nauczania krytycznego [>>]