Matematyka jakiej nie znacie : ciekawostki i perełki, o których nie uczą w szkole
Tytuł oryginału: "The joy of mathematics : marvels, novelties, and neglected gems that are rarely taught in math class".
Autor: Posamentier, Alfred S.
Czy matematyka w szkole wydawała Ci się trudna? Nudna? Przerażająca?A może wręcz przeciwnie uwielbiasz matematykę? Niezależnie od odpowiedzi na te pytania, "Matematyka, jakiej nie znacie" jest książką dla Ciebie. Fascynujące, zaskakujące i zdumiewające perełki zebrane przez autora ukazują potęgę i piękno matematyki zarówno pasjonatom, jak i tym, którzy - odstraszeni przez szkołę - nie mogli
ich wcześniej dostrzec."Matematyka, jakiej nie znacie" to nie tylko wspaniała lektura, nieustępująca napięciem powieściom kryminalnym, ale też wspaniała rozrywka, otwierająca przed czytelnikami wrota do skarbca nieprzebranej wiedzy.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Alfred S. Posamentier [oraz] Robert Geretschläger, Charles Li, Christian Spreitzer ; przełożył Tomasz Grębski. | ||||||
Hasła: | Matematyka Osobliwości Opracowanie | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Prószyński i S-ka - Prószyński Media, 2019. | ||||||
Opis fizyczny: | 285 stron : ilustracje ; 23 cm. Uwagi: | Indeks. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
BD nr LIV
ul. Ludowa 4
tel. 22 851 64 24
Sygnatura: 51
Numer inw.: 47628
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
MBdDiM nr XXXI
ul. Tyniecka 40a
tel. 22 646 46 49
Sygnatura: Sala górna: 51
Numer inw.: 18282
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
Notka biograficzna:
Posamentier, Alfred S
Alfred S. Posamentier ur. 18 października 1942 r. Jest amerykańskim pedagogiem i głównym komentatorem amerykańskiej edukacji matematycznej i naukowej , regularnie publikuje w The New York Times. Stworzył oryginalne programy matematyki i przedmiotów ścisłych, podkreślił potrzebę zwiększonego finansowania matematyki i przedmiotów ścisłych, ogłosił kryteria wyboru nauczycieli matematyki i przedmiotów ścisłych, opowiedział się za znaczeniem zaangażowania rodziców w naukę matematyki i przedmiotów ścisłych oraz zapewnił niezliczone rozwiązania programowe do nauczania krytycznego [>>]