Czas i miejsca w biografii : aspekty edukacyjne
W kolejnym tomie serii "Biografia i badanie biografii" autorzy skoncentrowali się na dwóch podstawowych kategoriach - czasu i miejsca - w kontekście biograficznym. Kategorie te traktowane są jako przestrzenie uczenia się człowieka. Autorzy wskazują na potencjał edukacyjny, jaki w nich tkwi, i proponują nowe, interdyscyplinarne, teoretyczne ujęcia tych zagadnień. Czytelnik znajdzie w tomie również przykłady badań w zakresie tej
tematyki: przeczyta o tym, w jaki sposób człowiek uczy się "z miejsc" i jaką rolę w uczeniu się odgrywa czas, także w sytuacjach egzystencjalnie trudnych.Ze wstępu Elżbiety Dubas
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | redakcja Elżbieta Dubas, Anna Gutowska. | ||||||||||||||||
Seria: | Biografia i Badanie Biografii : 5 | ||||||||||||||||
Hasła: | Antropologia społeczna Biografistyka Czas Pedagogika Przestrzeń Praca zbiorowa Edukacja i pedagogika Socjologia i społeczeństwo | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 291, [4] strony : ilustracja, mapy ; 24 cm. Uwagi: | Na grzbiecie wyłącznie tytuł serii. Bibliografia, netografia przy pracach. Streszczenie w języku angielskim przy pracach. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Edukacja i pedagogika | Socjologia i społeczeństwo Powstanie dzieła: | 2017 r. | Twórcy: | Dubas, Elżbieta. (1957- ). Redakcja | Gutowska-Ciołek, Anna. Redakcja Powiązane zestawienia: | Antropologia społeczna | Biografistyka Przestrzeń – antropologia społeczna Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 56.281
Numer inw.: 56281
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Biografia i Badanie Biografii należy czytać w określonej kolejności:
Tom 5 Czas i miejsca w biografii : aspekty edukacyjneW kolejnym tomie serii "Biografia i badanie biografii" autorzy skoncentrowali się na dwóch podstawowych kategoriach - czasu i miejsca - w kontekście biograficznym. Kategorie te traktowane są jako przestrzenie uczenia się człowieka. Autorzy wskazują na potencjał edukacyjny, jaki w nich tkwi, i proponują nowe, interdyscyplinarne, teoretyczne [...] |