Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Sponsoring kultury / Adam M. Grzegorczyk ; Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie.
Okładka pozycji Sponsoring kultury

Sponsoring kultury

Autor: Grzegorczyk, Adam M.

Notka biograficzna



Praca dotyka aktualnej, aczkolwiek - jak dotychczas - słabo naukowo opracowanej kwestii sponsoringu wydarzeń kulturalnych ze zwróceniem szczególnej uwagi na rolę mediów w tym procesie. Jest napisana bardzo przejrzystym, logicznym i klarownym językiem. Autor pokazuje wielorakie powiązania oraz wzajemne interesy pomiędzy mediami, organizatorami imprez kulturalnych, sponsorami, postaciami życia publicznego biorącymi udział w sponsorowanych działaniach promocyjnych oraz przedstawicielami środowiska medialnego, w tym m.in. dziennikarzami. źródło : okładka


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Adam M. Grzegorczyk ; Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie.
Hasła:1901-2000
2001-
Finanse
Kultura
Marketing
Reklama
Sponsoring
Srodki masowego przekazu
Polska
Opracowanie
Gospodarka, ekonomia, finanse
Kultura i sztuka
Media i komunikacja społeczna
Adres wydawniczy:Warszawa : "Aspra-Jr", 2003.
Opis fizyczny:270 stron ; 22 cm.
Uwagi:Bibliografia na stronach 250-267.
Forma gatunek:Książki. Publikacje popularnonaukowe.
Dziedzina:Gospodarka, ekonomia, finanse
Media i komunikacja społeczna
Kultura i sztuka
Powstanie dzieła:2003 r.
Powiązane zestawienia:Kultura - finanse
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 33 C
Numer inw.: 61726
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 36.859
Numer inw.: 36859
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 17370
Numer inw.: 17370
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Grzegorczyk, Adam M

Grzegorczyk, Adam M

Adam Grzegorczyk - dr hab.,prof. nadzw. AFiB Vistula oraz WSPMiSB w Warszawie. Jest autorem przeszło 40 publikacji monograficznych poświęconych tematyce marketingu i promocji, w tym marketingu terytorialnego. Prowadzi badania w zakresie strategii promocji miast oraz wartości marek miejskich. Kieruje zespołem przygotowującym pierwszy w Polsce cykliczny panel pomiaru wizerunku i wartości marek wybranych miast.

Źródło: https://brand2016.syskonf.pl






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Reklama  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy