Sponsoring kultury
Autor: Grzegorczyk, Adam M.
Praca dotyka aktualnej, aczkolwiek - jak dotychczas - słabo naukowo opracowanej kwestii sponsoringu wydarzeń kulturalnych ze zwróceniem szczególnej uwagi na rolę mediów w tym procesie. Jest napisana bardzo przejrzystym, logicznym i klarownym językiem. Autor pokazuje wielorakie powiązania oraz wzajemne interesy pomiędzy mediami, organizatorami imprez kulturalnych, sponsorami, postaciami życia publicznego biorącymi udział w sponsorowanych działaniach promocyjnych oraz przedstawicielami środowiska medialnego, w tym m.in. dziennikarzami. źródło : okładka
Odpowiedzialność: | Adam M. Grzegorczyk ; Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie. | ||||||||||||||
Hasła: | 1901-2000 2001- Finanse Kultura Marketing Reklama Sponsoring Srodki masowego przekazu Polska Opracowanie Gospodarka, ekonomia, finanse Kultura i sztuka Media i komunikacja społeczna | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : "Aspra-Jr", 2003. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 270 stron ; 22 cm. Uwagi: | Bibliografia na stronach 250-267. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje popularnonaukowe. | Dziedzina: | Gospodarka, ekonomia, finanse | Media i komunikacja społeczna Kultura i sztuka Powstanie dzieła: | 2003 r. | Powiązane zestawienia: | Kultura - finanse | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22
Sygnatura: 33 C
Numer inw.: 61726
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 36.859
Numer inw.: 36859
Dostępność: tylko na miejscu
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 17370
Numer inw.: 17370
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Grzegorczyk, Adam M
Adam Grzegorczyk - dr hab.,prof. nadzw. AFiB Vistula oraz WSPMiSB w Warszawie.
Jest autorem przeszło 40 publikacji monograficznych poświęconych tematyce marketingu i promocji, w tym marketingu terytorialnego. Prowadzi badania w zakresie strategii promocji miast oraz wartości marek miejskich. Kieruje zespołem przygotowującym pierwszy w Polsce cykliczny panel pomiaru wizerunku i wartości marek wybranych miast.
Źródło: https://brand2016.syskonf.pl