Reklama
Autor: Grzegorczyk, Adam M.
Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz
także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej. (www.empik.com)
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Adam Grzegorczyk. | ||||||||
Hasła: | Reklama Podręczniki akademickie | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. | ||||||||
Opis fizyczny: | 271 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 269-271. | Powiązane zestawienia: | Reklama | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 63
ul. Pułku Baszta 5
tel. 22 844 86 81
Sygnatura: 659 Rew.
Numer inw.: 61059
Dostępność: wypożyczana na 14 dni
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 50.033
Numer inw.: 50033
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Grzegorczyk, Adam M
Adam Grzegorczyk - dr hab.,prof. nadzw. AFiB Vistula oraz WSPMiSB w Warszawie.
Jest autorem przeszło 40 publikacji monograficznych poświęconych tematyce marketingu i promocji, w tym marketingu terytorialnego. Prowadzi badania w zakresie strategii promocji miast oraz wartości marek miejskich. Kieruje zespołem przygotowującym pierwszy w Polsce cykliczny panel pomiaru wizerunku i wartości marek wybranych miast.
Źródło: https://brand2016.syskonf.pl