Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20161013150352028956 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Reklama / Adam Grzegorczyk.
Okładka pozycji Reklama

Reklama

Autor: Grzegorczyk, Adam M.

Notka biograficzna



Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz

także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej. (www.empik.com)

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Adam Grzegorczyk.
Hasła:Reklama
Podręczniki akademickie
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010.
Opis fizyczny:271 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 269-271.
Powiązane zestawienia:Reklama
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 63
ul. Pułku Baszta 5
tel. 22 844 86 81

Sygnatura: 659 Rew.
Numer inw.: 61059
Dostępność: wypożyczana na 14 dni

schowekzleć zamówienie

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 50.033
Numer inw.: 50033
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Grzegorczyk, Adam M

Grzegorczyk, Adam M

Adam Grzegorczyk - dr hab.,prof. nadzw. AFiB Vistula oraz WSPMiSB w Warszawie. Jest autorem przeszło 40 publikacji monograficznych poświęconych tematyce marketingu i promocji, w tym marketingu terytorialnego. Prowadzi badania w zakresie strategii promocji miast oraz wartości marek miejskich. Kieruje zespołem przygotowującym pierwszy w Polsce cykliczny panel pomiaru wizerunku i wartości marek wybranych miast.

Źródło: https://brand2016.syskonf.pl






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Sponsoring kultury  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy